• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 5 Mayıs 2013 Pazar

    Aşkın mapushane, içinde ben mahkum ! ♥

    Yemek yemeye bayıldığım, açlık anında gözümün hiçbi şey görmediği, karşımdakini iskender kebap gibi gördüğüm bilinen bi şey. 

    Kurstan çıkışta yemek için hep tercih ettiğimiz yer Altunbilekler Avm. Denediğim yemekleri genelde güzeldi, biraz da daha iyi pek bi yer olmadığından zorunluluktan tercih ettiğimiz bi yer.

    Bu gidişimde iskender ve şu gördüğünüz mevsim salatadan söyledim. İskenderin incecik yaprak gibi olmasını bi taraftan bakılınca diğer tarafının görünmesini özellikle söylerim hep. Bu sefer de ince ince belirttim fakat nedenini anlamadığım bi telaş vardı, garsonlar koşuşturuyodu, benim uyarım da bu nedenden dolayı olacak ki dikkate alınmamış, danayı ikiye bölüp getirmişler önüme. Yarısı kaldı tabağın.


    Tüm bunlar olsa bile mevsim salataları harika. Bi de bol bol nar ekşisi döktürüyorum üstüne, dünyayla iletişimimi kesip indiriyorum mideme. 

    Ha bide bu nar ekşisi olayı varki deli oluyorum. Her salata aldığımda nar ekşisi rica ediyorum garsondan. Tabi diyo alıyo salatamı gidip döküyo öyle getiriyo. Ben al salatamı nar ekşisi dök de gel mi diyorum nar ekşisi alabilir miyim diyorum. Hayır ne yapacağım cebe mi indireceğim kocaman nar ekşisini ne olacak bana getirsen de ben döküversem salatama ! Bi dahakine alcam marketten bi nar ekşisi salatam gelince çıkarcam çantamdan nar ekşisini dökcem garsonun gözü önünde o olcak !



    Arkadaşım da şu şeyden aldı. Sac kavurma. Etin bu hallerini yiyemiyorum ben. Vejetaryan değilim ama garip hallerim var. Mesela lahmacun yerim ama kıymalı pide yiyemem. Çoğu insana tuhaf geliyo bunlar. Bilmem belki de tuhaftır :)

    Bu yemek altında ateşle geliyo, yerken de sürekli pişiyor, sıcacık kalıyor yemek boyunca. Arkadaşım çok lezzetli olduğunu söyledi.




    Tam ekmeğini hazırladı, lokmasını alacakken Dur yeme ! diye bağırdım. Tabiki fotoğraf aldım sizler için ve ileride blogumu açıp günlüğümden bugünleri okuyabilmek için :)

    7 yorum:

    1. Afiyet olsunnnn;)
      Nar ekşisi belki kazanda filan duruyordur o yüzden içeri gidip döküyordur :)

      YanıtlaSil
    2. Afiyet olsun,
      evde yalnız kalmanın verdiği açlıkla bu resimleri gördüm. Sanırım açlıkta 4-5 level atladım :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kıyamam, hep herkesin aç olduğu zamanlara geliyo böyle yazılarım :)

        Sil
    3. Altunbilekler bizim burda da var gidip yemek lazım bunlardan o zaman:)

      YanıtlaSil