10 Mart 2016 Perşembe

Gelin gibi nikah şekeri ♥

Söz, nişan, nikah, kına, düğün telaşında olanlar, istediği hediyelik modelini bulup uygun fiyatlısını bulamayanlar, herkes yapıyor ama benim elim böyle şeylere yatkın değil diyenler, elim de yatkın yapardım ama zaman az yarın evleniyom diyenler :))) Son zamanlarda hediyelik yapalım yazısı çok yazıyorum. Hem kendimden hem arkadaşlarımdan kuzenlerimden ötürü. Bu yıl herkes nişanlanıyor evleniyor yav maşallah :) Bu hediyelikler yazdıklarımdan da enn basiti ama :) Zaten anlatmak için değil fikir vermek için yazıyorum. Kendiniz kısa sürede az maliyetle halledebilirsiniz bu hediyelik işlerini. 

Artık her aşamada hediyelik dağıtılıyor, tabi gerek var mı bilmem ama ben kendim yaptığım için bi gereklilik gibi değil de hobi bana :) Bu yüzden sadece kendime değil yakınlarıma da nişanlanacaklara evleneceklere yapıp dağıtmaları için hediye ediyorum. 

Ben Allah nasip ederse işin nikah kısmındayım, konsept yerini bulsun diye nikah şekeri yapmaya karar verdik. Ve Suluhan'ın yolunu tuttuk :) Ankara daysanız ben bu tür malzemeleri Suluhan'dan alıyorum.


❀ Kutuda 4lü satılan minik porselen kutular
❀ Hazır kesim simli tül
❀ Kurdele
❀ Şeker 
Etiket çıktı

Şekerlerin tadının değişmesi ihtimalini düşünerek yakın bi zamanda yapın zaten bir oturuşta sıkılmadan bitecek :) Kutuya 2 tane şeker koyup, kutuyu ortalayıp, kurdeleyle bağlıyoruz :) İşi özel kılan kısmı ise etiket seçiminiz. Daha önceki postlarda da söylediğim gibi ben etiketleri pinterest ten indirip düzenliyorum, isim tarih de ekleyip kalın kağıda ya da etiket kağıdına çıktı alıyorum. Henüz etiketleri halletmedim hemen yazıyı hazırladığım için ama blogumda diğer hediyeliklere yaptığım etiketler de, sizin çıktı alabileceğiniz örnekler de var :) Bunlar için hazırladığımda da instagramda paylaşırım :) 


Siz sırf beyaz olsun istemiyorsanız mesela kurdelenin rengini değiştirebilirsiniz :)
Her şey gönlünüzden geçtiği gibi, hayallerinizdeki gibi olsun inşallah. Ufak tefek eksiklere takılmayın, dert ettiğiniz şeyler için değer mi diye düşünün, bu güzel günlerinizin tadını çıkarın :) 

1 Mart 2016 Salı

Hediye paketi süsleme ♥


Hediyeleşmek, hobilerim arasında en sık yaptıklarımdan, en mutlu olduklarımdan :) Hobim diyorum çünkü özellikle doğum günü, yılbaşı, sevgili günü olsun diye beklemem, canım ne zaman istediyse hemen yaparım, alırım. Hediyeye uğraşırım ama paketine daha bi uğraşırım, özenerek süslerim. Evde bi kutu dolusu hediye paketi biriktirmiş olmama rağmen vaktim olduğunda kendim özel bi şeyler yapmaya çalışırım. 


Bi arkadaşınıza, kardeşinize, sevgilinize eşinize ne zamandır hediye almıyor musunuz ? O zaman çok istediği bi şeyi veya düşündüğünüzü gösterecek minik bir hediye alarak / yaparak bi adım atabilirsiniz. İllaki adı konulmuş bi gün olmasına gerek yok bugün yapın, en kısa zamanda :) Ve ona daha da önemli olduğunu hissettirmek için paketini de süsleyin, ister minik bi şey kondurun, ister bulduğunuz her fikri uygulayın :)

Hediye vereceğiniz şanslı kişinin sevdiği şeyler, en sevdiği renk, belirgin bir özelliği, belki bir masal kahramanı sevmesi, belki minik çiçeklerden hoşlanması hediye paketinizin temasını belirleyecek :) Şu sıralar çok popüler olan Küçük Prens, çeşit çeşit çiçek desenleri, pembenin tonları, benim çok hoşlandığım yıldız, bulut, yağmur desenleri, eğer erkek arkadaşınızsa ve benimki gibi StarWarsseverse temayı Star Wars olarak belirleyebilirsiniz.Hediyeyi boyutuna göre karton kutuya, metal kutuya, kese kağıdına koyabilirsiniz. Renkli kağıtları ya da fon kartonlarını, bant ya da zımba yardımı ile kenarlarını kapatıp paketi de kendiniz yapabilirsiniz. Markalı kutuları yapışkanlı kağıtlarla, desenli, renkli bantlarla kaplayıp ya da boyayıp evdekileri değerlendirebilirsiniz.

Belirlediğiniz paketin üzerine yapıştırmak için aldığınız çıktılar, renkli kağıtlar, elişi kağıtları, fon kartonları, renk renk kurdeleler, pullar, desenli bantlar, damga, renkli kalemler, ip, zımba, bant, makas...  

Seçtiğiniz temaya uygun gönlünüzce süslemeye geldi sıra. İşin en keyifli kısmı. :) 

Blogda daha önce çıktısı alınabilir desenler, dekupaj için desenler, etiketler paylaşmıştım. Bu yazılardan da fikir alabilirsiniz. Yapmak istediğiniz daha farklı bi şeyse Pinterest'te çeşit çeşit desenler var bu iş için, istediğinizi aratıp birsürü modele ulaşabilirsiniz. 

Kaplama kağıtlarına, renkli elişi kağıtlarına desenler çizip kesip yapıştırabilirsiniz.

İplerden, kurdelelerden yapıştırarak basit şekiller oluşturabilirsiniz.

Varsa damgalarla şekiller yapabilirsiniz. Damganız yoksa ve bu işlerle uğraşmayı seviyorsanız bir silgiye istediğiniz şekli çizip şekil dışında kalan yerleri bıçakla kazıyarak kendinize el yapımı bir damga hazırlayabilirsiniz. Daha sonra jel kalemlerle ya da highlighterla silginin şekilli yerini boyayıp istediğiniz yere basın.

Yapıştırma işleri bittikten sonra, renkli kalemleri alın, eksikleri tamamlayın. Kalpler, yıldızlar, italik yazılar.. aklınıza ne geliyorsa..

Notsuz hediye olmaz, hediyenin kimden olduğu konusunda da sürpriz olsun istemiyorsanız :) Bunu minik bi kağıda sadece isminizi yazıp kağıda minik bi çiçek iliştirerek de yapabilirsiniz, bir kartpostala iyi dileklerinizi yazarak da, uzunca bir mektupla verdiğiniz değeri hatırlatarak da.

Bundan sonra paket yaptıkça fotoğraflayıp paylaşmayı düşünüyorum :) Siz de fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çooook mutlu olurum :)

Rengarenk kalın! 

11 Şubat 2016 Perşembe

Kız isteme için hediyelik yapımı ♥

Kendi nişanımda nişan hediyeliklerimi satın almak yerine kendim yapmıştım. Yapılış olarak da görünüş olarak da basit ama tatlılardı. Yazıyı, fotoğrafı paylaştıktan sonra çok kişi ilgilendi, yapıp benimle paylaşanlar oldu :) Birsürü kişiye fikir olması beni çok mutlu etti :) Bi kaç arkadaşıma kuzenime de etiket hazırladım, çook eğlenceli bi iş :) 

Bu sıralar her hafta bi iki arkadaşımın nişan haberini alıyorum. Bana da etiket hazırlamak düşüyor :) Çok yakın bi arkadaşım için de komple hediyelik yapmak istedim. Kendi nişanımda kız isteme için hediyelik yapmak aklıma gelmemişti ve hevesimi almam lazımdı :)) 

Kız isteme deyince akla ilk gelen tuzlu kahvee (gülenşeytan emojisi). Tabi hediyelikler tuzsuz :) Ama damadın hediyeliğine de tuz katsam mı diye aklımdan geçmedi değil :)) 


Malzemeler
❀ Altın rengi kapaklı minik kavanoz 
❀ Minik gül paketi 
❀ Saçaklı ip 
❀ Etiket çıktısı 
❀ Makas 
❀ Kahve

Yapılışı 
❀ Önce pinterestten modellere baktım ve altın kapaklı minik kavanoz olan bitane beğendim. Sonraa alışveriş :) Ankara'daysanız ben Suluhan'dan yapıyorum bu tür alışverişleri. Minik kavanozlar tane 40 kuruş diye hatırlıyorum. 144 lü minik ekru gül paketi 8 tl. Saçaklı ip bende vardı fiyatını bilemedim.

Kavanozları tek tek yıkadım kahve konulacağı için. 


Çiçekleri 4lü olarak birleştirdim. Tellerini kıvırıp tele yeteri kadar ipi sardım, kavanoza da sarıp çiçeklerin altından kurdele yaptım.


Bu etiketleri nişanı olan arkadaşım kendi hazırladı, tam da kavanozların ruhuna uydu :) Çıktıyı yapışkanlı etiket kağıdına aldım, direkt çıkarıp kavanoza yapıştırmak daha kolay. Etiket kağıdının sayfası 75 kuruş. 


İçine de kahveleri doldurunca geriye nişan gününü beklemek kalıyor :)


Basit ama çok tatlı, samimi, hatrı hatırası hep olacak bi hediye. İnşallah yine güzel fikirler olur. :)
Siz de fikirlerinizi, yaptıklarınızı, kendi hediyeliklerinizi benimle paylaşın 3 ay sonra düğünüm olacak inşallah daha bunun kınası nikahı gelin hamamı düğünü var bana da fikir olsun :))

Sağlıklı, huzurlu, mutlu, rengarenk günlerimiz olsun! ♥ :)

29 Ocak 2016 Cuma

Oda Düzeni Fikirleri ♥ 3

Yazarken, fotoğraflarken en sevdiklerimden oda düzeni fikirleri serisi. Kimsenin aklına gelmeyecek, çok orijinal fikirler yok burda :) ama evde olan eşyaları, alınacakları, değerlendirilecekleri hatırlatan, minik minik fikirler veren bi seri oldu. Ben dergi karıştırırken, internette gezinirken çok şey buluyorum kendi odama uygulayabilecek. 

İkizler burcu olmamın da katkıları vardır mutlaka, odamın düzeni sürekli değişir. Mobilyaları değiştiremiyorsam, içini kıyısını köşesini örtülerin rengini..bi şeyleri düzenli aralıklarla değiştiriyorum. Mesela kitaplığın, orta sehpanın, fiskosun düzeni, her mevsimin havasına farkında olmadan uyuveriyor. Ha sizin için sonbaharda pembe olmayabilir, mor size kışı hiç çağrıştırmayabilir o ayrı :))  

Odamda renkler genelde pembe, mor, mavi,beyaz. İlla bi kurala, illa modaya uyması gerekmiyor ne rengin ne de düzenin. İçiniz nasıl rahar ediyorsa, bi köşede oturup kitap okurken, masanızda çalışırken huzurluysanız; dolabınızdan kıyafet alırken şööyle bi düzenine bakıp mutlu olabiliyosanız, kapıdan girdiğinizde 'işte benim odam' diyebiliyosanız; işte sizin odanız, sizin renk uyumunuz, sizin modanız. Aynı şey tüm ev için de geçerli. Şuan sadece bi odada söz sahibi olduğum için cicili bicili odalarımıza odaklanalım :)


Kitaplık, kitaplar bi odanın en huzurlu, en baktıkça bakılası köşesi değil miii? En okunası kitaplar, en renklileri, yeni okuduklarım daha göz önünde oluyor genelde. Şuan boyuyorum çalışma masamı, azcıkk yavaş da olsa :) Yakında bembeyaz olacak inşallah, o zaman daha çok yakışacak kitaplar :)


Orta sehpa İkea dan. Çok hafif ve bu yüzden çok kullanışlı. En çok düzen değiştiren eşya bu sehpa. Genelde üstünü çok doldurmuyorum. Bazen canım istediğinden bazen sadece fotoğraf çekmek istediğim için dolu oluyor ama çok uzun sürmüyor. Misafirim olduğu zaman çaylar ikramlar geldiğinde alelacele üstünü boşaltmak gerekiyor dolu olunca. 


Çalışma masam dışında bu pembe sehpa, fiskos, kanepe, yatak..odanın bir çok köşesi benim için çalışma ve okuma yeri. Sıkıldıkça yer değiştiririm :) Uzun süre çalışmak size göre değilse, mekan değişikliği deneyin bi süre daha idare ediyor :))


İnstagramdan, pinterestten milletin evinden görüp özenip benim de olsa ben de alsam demek yerine hemmen evde ne var ne yok bakınıp kendi eşyalarımızı değiştirip değerlendirebiliriz. Bu telefon anneannemlerin eski bordo telefonuydu. O halinin de benim için ayrı bi ruhu, hissettirdikleri vardı ama daha iç açıcı, ferah olmasını istedim, boyadım, süsledim. Üstündeki minik çiçekleri fotoğraf için koyuvermiştim. Aynı şekilde görseldeki yeşil vazo, ilkokulda boyadığım ama şimdiki zevkime hiç de uymayan bi testiydi. Fotoğraflayıp hatırasını sakladım, kendini yeşile boyadım, içine de bi kaç çiçek atınca tam da istediğim şey çıktı ortaya.


Tamam her yerde okuruz, çalışırız ama odada odanın diğer yerlerinden ekstra huzur içeren bi köşesi olmalı benim için. Hani bi gif vardır.. Pencerenin önünde, dizlerini kendine çekmişsin, elinde kitap, bi taraftan kahveni yudumlarken bi taraftan kar yağışını ağır çekimde izlersin, bi gülümser sayfaları huzurla okumaya devam edersin. Hah işte o köşe bu köşe benim odada.


Ivır zıvır çok olursa temizlik de bi o kadar zor oluyor tabii. Mesela kalemliklerin hepsini bi örtüye boşaltıp kalemliklerin sonra tüm kalemlerin ıslak mendille tek tek tozunu alıp boy sırasına göre dizmek gibi.. :) Ama siz de çılgın bir kırtasiyeseverseniz eğer bu aşama sıkıcı, yorucu değil de eğlenceli gelecektir diye düşünüyorum :)


Kapıdan girdiğimde şunun gibi bi şey odam. Işığa kafa tutarak çektiğim için görselin kalitesi düşük ama klasik, renk renk, iç açıcı, taptatlı, huzur dolu benim için :) Siz de nasıl huzurluysanız, en rahat sizin için nasılsa öyle koyuverin her eşyayı, her rengi :)

Musmutlu, rengarenk kalın! :)

30 Aralık 2015 Çarşamba

Çamaşır Yıkamanın Keyifli Hali

Ev işleri arasında her hanımın farklı favorileri vardır. Mesela kimi ütü yapmayı sever , bazıları ise yemek yapmayı. Sevdiğiniz işlerin size verdiği keyif ise bambaşkadır ve terapik etkileri vardır. Başka dünyalara gider, hayaller kurar, güzel anları hatırlar, planlar yaparsınız.
Size harika bir haberimiz var. Artık bu keyfi size yaşatan favorileriniz arasına çamaşırı da ekleyebilirsiniz :) Çünkü Rinso bunu mümkün kılıyor.
Rengarenk paketleri ile raflarda dururken bile enerjisini yansıtan Rinso, çamaşır yıkamayı kolay ve eğlenceli bir hale getiriyor. Rinso’nun Kır Bahcesi (Yeşil), Çiçek Bahcesi (Pembe) ve Büyülü Bahçe (Mor) şişeli sıvı deterjanları hem beyaz hem de renklileriniz için tortu bırakmayan bir temizlik vaad ediyor.


Rinso’nun gerçek eğlencesi, yıkama sonrası çamaşır makineninizi açtığınız anda başlıyor. Öyle ki kapağı açtığınız anda tertemiz çamaşırlarınıza eşlik eden muhteşem çiçek kokuları tüm banyoya yayıyor. İşte o an, hissettiğiniz duygular tarif edilmez. Sanki bir anda sevdiğiniz bir melodi çalmaya başlıyor ve o koku sizi alıp bambaşka bir yerlere götürüyor.
Bu kokular o kadar kalıcı ki tertemiz çamaşırlarınızı asarken, kuruturken, ütülerken ve tabii ki giyerken makineyi açtığınız o andaki duygular size kendini hatırlatmaya devam ediyor. Rinso kalıcı bahar kokuları ile çamaşır yıkamayı keyfe dönüştürüyor.
Mutluluk ve keyif zaten anlık değil midir? Mühim olan o anlara hayatınızda yer açmak. İşte Rinso bunu mümkün kılıyor.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

10 Haziran 2015 Çarşamba

Yazın Yapılabilecek Şeyler Listesi! ♥

Eğer şu an bu yazıyı okuyorsanız bu gününüz, bu haftanız, yazınız mükemmel geçsin! Sağlık, sıhhat, mutluluk, huzur dolu bi yaz, yazlar geçirin sevdiklerinizle birlikte. Zamanı 'iyi' kullanabilin, her gününüz verimli olsun. Her şey istediğiniz gibi, gönlünüzce olsun! :) Amin :)) Bu yazıyı okumayanlar için de biz amin diyelim :) Herkes mutlu mesut olsun hayat bayram olsun :) 


Bazen evde tek başına, arkadaşınla ya da arkadaşlarınla otururken tıkanır kalırsın hani her şeyi yaptık ne yapsak daha diye.. Benim o durumlarda google a 'canım sıkılıyo yaa ne yapsam?', 'evde yapılacak şeyler', 'pijama partisinde neler yapılabilir?' diye garip gureba sorular sorduğum olmuştur :) Bu listeler benim gibilerin işine fazlasıyla yarıyor :) Her yazıdan bi iki madde ilham olur mutlaka :) 


❀ Konser, tiyatro, kültür günleri bilumum etkinliklere katılmak. Hele ki açık havaysa. Mis.

❀ Minik piknik çantasına dolabı doldurup park bahçe gezmek. Mangalın yeri ayrı ama her zaman fırsat olmuyor. 

❀ 4 mevsimin aktivitesi kitap okumak! Yanında Türk kahvesi :) Ben yazları bazen süt ve buzla karıştırıyorum yaz Türk kahvesi oluyor :) Yaz için bi kitap listesi de oluşturmak lazım en kısa zamanda. 

Bazen üşengeçlikten bikaç ay mp3 müzik listem sabit kalıyor. Sadece bikaç şarkı ekleyiveriyorum çok sıkılınca. Ama şööyle toptan bi değişim lazım benim listeye. En kısa zamanda hallediyorum :)

❀ Blogumun genellikle en aktif olduğu dönemler yazları oluyor :) Daha çok, daha eğlenceli içerikler girebilmek için hem gücüm hem vaktim oluyor. O zaman bu yaz da bloglama zamanı! 

❀ Ne zamandır yapmak istediğim bi şey var. Ahşap rölyef denilen gerçek hayattaki her şeyin miniciğini yapma sanatı :) Minyatür minyatür evler, eşyalar, arabalar, insanlar... Sevgilimle bundan bi kaç yaz önce başlayalım diye karar almıştık :) ama bu yaz kesiin yapıyoruz :) Geçenlerde annemin sergisine gittim. Ahşap rölyef standından ayrılamadım, hepsini fotoğrafladım. Aklımda da bir gün hayata geçirmek istediğim kafe/kitap/butik hayalimi minyatüre dökmek var :) Hadi inşallah :)

❀ Bi kaç yıldır işaret dili eğitmenliği yapıyorum. Her dönem daha hızlanıyorum ama birebir çeviri aşamasına gelene kadar hızlanmak istiyorum bu yaz.

❀ Akşam üstü, ince hırkalı, çekirdekli arkadaşlı aileli gezmeler <3 

❀ Çeyizime, hem koltuğun üstüne dekoratif amaçlı hem de diz battaniyesi niyetine allı güllü bi battaniye örmek istiyorum. Tam olarak istediğim modeli buldum, bu hafta ip alışverişine gitmek gerek :) 

❀ Yine çeyizime, daha önce arkadaşıma boyayıp dekupaj yaptığım ahşap masadan yapmayı düşünüyorum. 

❀ Bu yıl çok pasta/ kek tarifi denedim. Beğendiklerimi ilerde kolaylık olsun diye deftere geçirmek istiyorum. Belki evlendiğimde tatlı, el yapımı bi tarif kitabı haline gelir :) Yeni yeni yemek, pasta, içecek tarifleri de denemk lazım. Serin serin.

❀ Hiç bi zaman öyle spor yapan bi insan olmadım. Sıkılıyorum. Hatta aklıma gelmiyor açıkçası :) Galiba planlı bi şekilde salona gitmek gerekiyor. Yani benim için böyle :) Ama bu yaz kendim bi daha deneyeceğim. Bu sefer program indirip programla çalışmayı düşünüyorum, kilo problemim yok zaten, hafif hafif bi şeyler gerek.

Gardırop detoksu! Giymediğim kıyafetleri ayırıp, istediğimi kolayca alıp üstüme geçirivermek gibisi var mı?. Ayırdığım çok kullanılmamış temiz kıyafetleri de sokaklardaki giysi dolaplarına koyacağım.

❀ Odada değiştireyim, yenilensin dediğim bi kaç şey var. Bi yaz temizliği sonrası yeni bi dekor, yeni düzen iyi gelir. Her yeri yazlık olsun :)

❀ Instagram satış hesaplarından birinde bi anahtarlık görmüştüm. Seninle, hayatınla ilgili keçeden yapılmış objelerin birleşiminden oluşan tatlı bi anahtarlık :) Bu yaz evlendiğimde kullanmalık böyle bi anahtarlık yapmayı düşünüyorum :) Hatta arkadaşlarıma da hediyelik yapabilirim başarılı olursam :)

❀ Arkadaşlarla evde toplanıp, mağazalarda görüp beğendiğimiz ama pahalı diye de almadığımız takılardan yapmak da çook eğlenceli :) Kafamızdaki modeli bi kağıda karalayıp güzel takılar da yapabiliriz tabi :)

❀ Eğlenmek için her türlü deliliği yaparım diyorsanız yanınıza bide deli bi arkadaş lazım. Peki ne olur bunlarla? Çok güzel eğlenip krizlere girilir, üstüne üstlük ilerisi için ne güzel hatıralar olur gülerek hatırlanacak. Bi gün challenge videoları izlerken gülmekten öleceğim diye korkuyorum :) Aynılarını biz de arkadaşımla yapmayı düşünüyoruz hatta videoya alarak :) Tabi sanal aleme koymalık değil, koyarsak soğursunuz :) 

Şimdilik plan yaparken bunlar geldi aklıma. Yeni planlar yaptıkça da yazarım :) Sizin de aklınızda yaz için güzel planlar, tatlı fikirler varsa benimle paylaşın  :)

Sağlıklı, huzurlu, mutlu günleriniz olsun!  Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın! 



3 Haziran 2015 Çarşamba

Oda Düzeni Fikirleri ♥ 2

Oda düzenlemek, boyamak, kesmek, yapıştırmak een büyük hobim :) Ankara'da hava açıp kapasa ne yaptığı pek belli olmasa da yaz geldi :) Zaten benim sevdiğim yaz da tam böyle :) Sıcaktan çok bunalıp, kızarıp hapşırıp olmadık şeylere sinirlenen biri haline geldiğim için serin, ılık rüzgarlı yazlar tam bana göre :) Böyle havalarda evdeysem daha bi uğraşasım oluyor :) 

Serinin ikinci yazısı, odanın odak noktası olacak rengarenk köşeler olsun. ------

Benim rengarenk köşem, hemen kapı girişinde, bi önceki yazıda bahsettiğim çalışma masamın yanında. Tam pencere karşısında güneş aldığı için daha cıvıl cıvıl yapıyor odayı. 

İlk girişimim kıyafet dolabımı kaplarken artan kaplama kağıdından lamba düğmesini kaplamak olmuştu. Sonra üstüne bi kurdele geçirdim, üstüne çocukluk fotoğrafımı sıkıştırdım derken büyüdü kocaman bi köşe oldu :)


 Kaplama kağıdı yapıştırılmış lamba düğmesi
 Çocukluk fotoğrafım, kardeşim ve nişanlımla olan nişan fotoğraflarım, annemle babamın düğün fotoğrafı ( tatlı vintage bi görünüm verdi:) )
 İsmimin harflerini yapıştırdığım, Ev-Bahçe dergisinin verdiği harfli çiçekli kartlar ( kartona yazıp çizip kendiniz de yapabilirsiniz. )
 Posta pulu koleksiyonuma arkadaşımın hediye ettiği çok değerli pullar ( başka bi koleksiyon yapıyorsanız ve yapıştırılabilecek bi şeyse en değerli parçasını köşenizde sergileyebilirsiniz. )
 Yapışkanlı kalpler
 Desenli bantlarla kaplayıp üstüne kalpler yapıştırdığım karton
 Kuruttuğum çiçek
 Kağıt bardak altlığı üstüne yapıştırdığım örgü çiçek
 Lavanta kesesi
 Tekli taktığım için tüy küpemin eşi
 Nişan hatırası kesem
 Tutturmak için minik mandallar
 Evim dergisi hediyesi takvim ( kendiniz bi kağıt bi cetvel bi de renkli kalemlerle 5 dk da çizebilirsiniz. )
 Yanıp sönen ledler ( kırtasiyelerde maksimum 5 lira )

Ledler ben odadayken hep yanıyor. Pozitif enerji verdiği garantilendi :) Her gün sonunda takvimin günlerine minik desenli bant yapıştırıyorum kalemle çizmek yerine. Daha tatlı, renkli görünüyor. 

Çalışma masamı boyamak istediğimi ama henüz boyayamadığımı söylemiştim. Boyayana kadar kısmi kaplama yapıyorum kafama estikçe :) 


Siz de odamda rengarenk bi köşe olsun diyorsanız sıvayın kolları. Hiiç de zaman almayan ama mutluluk veren bi fikir. 'Şurda şu da olsaymış, benim bi de böyle bi fikrim var' diyorsanız benimle de paylaşın, ben de uygulayayım :)

(Çalışma masası düzeni fikirleri için ~~> Oda Düzeni Fikirleri ♥ 1 )

Musmutlu, sağlıklı, huzurlu günler!

instagram ~~> rengarenkyakamoz