• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 12 Nisan 2019 Cuma

    Pratik Yalancı Magnolia Tatlısı ♡

    Merhaba!🌸

    Dün yaptığım şipşak tatlı çok sevilince bugün de yapmaya karar verdim vee yapmadan önce bloga da not edeyim istedim.

    O kadarrr pratik o kadaarr lezzetli ki ♡ Görünüş itibari ile magnoliaya benziyor. Adı yalancı magnolia olabilir  :) ama benimkinin görüntüsü bayağı yalancı oldu :))


    Önce ev yapımı puding yapıyorum. Puding çok kısa sürede hazır oluyor. Neredeyse paket pudingle aynı sürede diyebilirim.

    Puding için malzemeler:

    🌸 3 su bardağı süt
    🌸1, 5 çay bardağı şeker (orta boy çay bardağı kullandım)
    🌸 2 yemek kaşığı mısır ya da buğday nişastası
    🌸 1 yemek kaşığı un
    🌸 1 paket vanilya
    🌸 1 yemek kaşığı tereyağı

    Vanilya ve tereyağı hariç bütün malzemeleri bir tencerede karıştırarak pişirdim. Kaynamaya başlayınca vanilya ve tereyağını da ekledim, biraz daha karıştırıp ocaktan aldım. Yaptığım pudingi cuplara pay ettim. (Ben bir ölçüyü 6 cupa bölüştürdüm.)

    Cup için diğer malzemeler:

    🌸Bisküvi ( ben Torku'nun bi bisküvisini kullandım evde o vardı, petibör de çok yakışır.)
    🌸 Muz ( çilek de güzel olur dilerseniz)
    🌸 Çekilmiş fındık

    Pudingleri cuplara pay ettikten sonra soğumasını beklemeden çekilmiş bisküviyle pudinglerin üzerini tamamen kapattım. Üzerine kestiğim muzları yerleştirdim. Ve en son çekilmiş fındık serpiştirdim. 

    Anlatınca daha uzun gibi göründü ama çoook pratik. Ben hemen bir posta daha yapacağım şimdi anlatırken de canım istedi :)

    Afiyet olsuuun🌸 Mutlu günler! Mutlu cumalar!♡

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder