• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 23 Haziran 2013 Pazar

    ✿Rengarenk Atölye'm Açılıyor ! ✿ Hobiseverler; siz de "rengarenk atölye"de yer alın :)

    Merhaba dostlarııımm ! :) 1 yıl sonra Endüstri Mühendisi olacağım. Ama olur muyum bilmiyorum. Aslında hep istediğim bi meslekti, hala da istiyorum ama eğer bu mesleği yaparsam yanında başka işlerle de uğraşmak istiyorum. Bu yüzden rahat bi iş istiyorum, yoğun olmak istediğim daha başka şeyler de var çünkü. 

    Mesela cafe açma hayalim var, beni tüm tanıyanlar bilir :) Ama öyle sıradan bi cafe değil. Büyük bi mekana ihtiyacım var hayallerim için, büyük de bir sermayeye... Yarısı cafe tarzında bir mekan olacak, yarısı benim hobi ürünlerimin sergilendiği bir mekan olacak. Satış yapar mıyım bilmiyorum, mesleğim rahat olursa ve seri bir şekilde hobilerimle uğraşabilirsem satış bile yaparım :) Hatta cafede her masada ürünlerimin tanıtımı olan dergiler bulunur falan..:) Hemen yapmak istedim yine.:) Bu başlığı o zaman daha gerçekçi yazacağım :) 


    Gelelim şimdi açılacak olan rengarenk atölyeye.. Okuyanlar bilir, uğraştığım ve uğraşmak istediğim fazlaca hobi var. Bunların ancak minicik bir kısmını blogumda paylaşabiliyorum. Ama emek verdiğim her şeyi siz de görün, hatta faydalanın istiyorum. Çünkü benim netten görüp de uyguladığım çok şey oluyor, benim de faydam olsun istiyorum.  

    Şu sıralar odamla uğraşıyorum, biraz da geziyorum :) Okulum yeni bittiği için işlerimi yeni yeni halletmeye başladım. Yarın da stajım başlıyor, ilk günlerde bakacağım rahat mı yorucu mu diye, sonra yazın keyfini çıkarmaya başlayacağım :) Yani 2-3 gün yaptıklarımdan paylaşamayacağım, yazı paylaşırsam da hayatımdan kesitler olur herhalde :) 

    Aslında sadece ben yapayım istemiyorum bu düşüncelerimi, sizler de yaptıklarınızı rengarenkyakamoz'dan duyurun istiyorum. Böylelikle hem yardımlaşmış oluruz, hem de güzel bir ortam doğar diye düşünüyorum.:) 

    Sevgili hobiseverler; uğraştığınız hobileri, yaptığınız ürünleri "rengarenk atölye"de paylaşmak isterseniz bu yazının altına yorum bırakabilirsiniz veya rengarenkyakamoz@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. 

    Ayrıca bu küçük çaplı projem için düşünceleriniz varsa her türlü öneriye açığım, bekliyorum güzel fikirlerinizi :)

    Bol hobili tatlı günler diliyorum :)

    14 yorum:

    1. merhabaa :) hobi sever arkadaşım...
      ilk önce bloğunun tasarımı kime ait onu öğrenmek isterim...
      küçük çaplı projen büyür kocaman olur inşallah...
      benimde hobilerim var...uğraşlarım...paylaşmak isterim seninle...
      bu hayellerini de evlenmeden yap hemen yoksa hayellerinin yönünü değiştirirler...sevgiler...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Merhaba tekrar:) her şeyi ben yaptım ama mesela başlığı netten bulduğum resimleri birleştirdim falan da yaptım :)

        Tabikii, paylaşımlara başlar başlamaz hemen haber vereceğim, güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim, önerini de mutlakaa dikkate alacağım :)

        Sil
    2. Maşallah arkadaşım ne de güzel düşünmüşsün :) Hem mutlu oluyo hem mutlu ediyosun :) Hayaline de bayıldım bu arada, benim yaptıklarımı da sergilersen cafene müşteri getirebilirim zaten çok çocuk istiyorum çocuklarımı getirsem dolar cafe :))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. yerim o çocukları da seni de :) sizleri cafemde ağırlamaktan şeref duyarım kelebekyakacım :) sen de hep mutlu ol :)

        Sil
    3. ben de varımm aslında elim çok yatkın değildir istekli olsam da ama birlikte yaparız olmadı :)hadi bakalım kolay gelsin :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. yaparız tabii hatta çok uğraştıracak bi şey yapacağım odama onu birlikte yapıp yayınlayalım :)

        Sil
    4. Ben o zaman yaptıklarımı kendi bloguma değil de direk sana göndereyim bir sürü olsun el emeği ürünler:)
      Ürün=oriflameden kalma ağız alışkanlığı :D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Hepsini bekliyorum gamzecim ben sana yönlendiririm :)
        Ben de hiç yadırgamamıştım zaten:)

        Sil
    5. ay ne güzelmiş gençler güzel güzel hobiler öğreneceğiz sayenizde bende çok yaşlı değilim ama işi elime alınca pek bişi yapamaz oldum:( yapılışı pratik olan çok şey olur inşallah atölyende bende yapabilirim o zaman.kutlarım seni canım her gün daha güzel şeyler yapıyosun

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sen böyle şeyler söyledikçe ev hanımlığına eğilimim artıyor bilmiş ol :) senin için hemmen başlıyorum pratik fikirler araştırmaya :)
        teşekkür ederiiiim:)

        Sil
    6. sen rrengarenk blogun rengarenk atölyen rengarenk:)
      keşke yaptıklarımın eski hallerini de çekmiş olsaydım hazırda çok kullanışlı fikirlerim vardı ama önümüzdekileri fotoğraflıcam hemen:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Böyle tatlı okuyucularımla daha bi rengarenk oluyor :)
        hiç üzülme ben hep burdayım yaparsın çekersin yenilerini, eski halleri illaki gerekli de olmaz zaten ;)

        Sil
    7. cafe açmayı bende çok çok isiyorum ama imkanım maddi durumum ve ortak kişim olmadığından malesef bu hayalde kalıyor benim için umarım açabilirsin istediğin cafeyi

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Şuan benim de sadece hayalimde zaten :) Umarım hayalimizdeki gibi bi yer açabiliriz :)

        Sil