20 Temmuz 2013 Cumartesi

Staj Günlüğüm ♣ 3 :)

Uzun zaman olmuş staj günlüğü tutmayalı. Açıkçası çok kayda değer bir şey de olmadı. Dizi izle, müzik dinle, uyuu geçti bu hafta da böyle. 

Çaresizliğimi, bi oof çekince ardı arkası kesilmeyen sıkıntımı, sosyal medyada 'Bir mühendislik stajında ne yapılır?' mini yazımda paylaşmıştım.

Face, twitter ve türevleri sosyal medyada fink fink dolaşılır, bloga yazı girilir, alışveriş siteleri mesken edilir, ara sıra kitaba dalınır vee tam uyuklarken candy crushta can geldiği bildirimiyle uyanıp şekerlerin jölelerini temizlemeye devam edilir, binanın en alt katında gözlerden ırak uykuya dalınır, ofiste yüksek ses müzik açılıp şarkıya eşlik edilir, gördüğün kişiyle hemen bi muhabbete girilir, arkadaş eş dost ziyaret edilir, o cadde senin bu sokak benim öğle arası niyetine 3 saat gezilir, Türk dizileri Amerikan dizileri biteer Kore dizilerinin bile sezon finallerine yaklaşılır, uzun süren telefon muhabbetlerine, mesaj trafiklerine takılınır, orucun verdiği ruh haliyle yemek blogları talan edilir, gün boyu bıkmadan cins cins fotoğraf çekilir, yetmez hepsi fotoşopla allanıp pullanır, her gün staj dosyasına başlanır, bir türlü bitirilemez...Ama yapcak şey kalmadı insanoğlunu bu kadar rahat da bırakmayacaksın.

Bunlar aslında güzel tamam. Ama henüz yeni yatmışken 6'da da kalkılmazki, her gün 10 saat boyunca aynı şeyler tekraaar tekrar yapılmazki. 

Renk katmaya çalışıyoruz biz de sürekli staja.


Geçen hafta Çılgın Bediş izlemiştim ilk bölümlerinden başlayıp, bugün de Mahallenin Muhtarları'na takıldım kaldım. Hatırlayan var mı acabaa? Ben hiç kaçırmazdım izledikçe de hatırlıyorum hala, Şirin'li bölümlerini izliyorum, o zaman gülerken krizler geçirdiğim sahnelere şimdi bu kadar saçmalanırdı anca diyorum ama hala çok eğleniyorum. Böyle de eskici bi yapım var işte :)

Ofise yeni bi arkadaş geldi stajyer, onlar öğle arasında Lunapark'a gitmişler gezintiye, bizim neyimiz eksik, biraz dolanır geliriz dedik, ama gidince öyle olmadı tabii. Zaten küçücük çocuk ruhluyum, Lunapark'ı görünce tamamen çocuklaşıyorum. Oruçlu oruçlu, çarpışan otolara, şu dönen oyuncaklardan birine bide Galaksi'ye binip çığlık çığlığa eğlendik. Galaksi'de daha ilk yokuşu çıkarken adrenalinim tavan yapmış, pişmanlıkların doruklarına ulaşmış olsam da şimdi yine gitsem yine binerim diyorum. 

İkizler değil miyim, hepimiz aynıyız.:)

Bu Burger sofrası da dünün iftarından.. İş çıkışında iftara kalan 2 saati, aynı sınıfta olup anca stajda tanışabildiğimiz Melek'le Hacıbayram banklarında tüm sınıfın dedikodusunu yaptık, hem içimizi döktük rahatladık, hem eğlendik :) Sonrası malum iftar soframız..:)


Soslar pek iç açıcı görünmüyo şu durumunda ama ben bayılarak yedim :)

Geçtiğimiz bi hafta da Beni Böyle Sev izlemiştim sonlarından 2 3 bölüm, çok hoşuma gitmişti-sezon finalinde Ayşem'e ağız burun dalmak istesem de.. Şimdi ilk bölümden verilmeye başlamış, karpuzumu aldım diziyi izleyeceğim. Sahura kadar tv karşısında uyuklamayı düşünüyorum sabah erken kalkma derdim olmadan.

Bi hafta daha geçti işte böyle, mutlu huzurlu rahat bol uykulu bol yemekli bi haftasonu diliyorum hepimize, rengarenk kalın.:)

8 yorum:

  1. keyifli gecmiş tatlım ne güzel iş hayatından daha iyi emin ol :) sana bir mail attım cevaplarsan sevinirim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha emin oldum böyle bişey istemediğimden sadece stajyer için güzel :)

      Sil
  2. Böyle eğlenceli staj gelmiş sana çok şanslısın...ama yorucu oluyodur yinede tabi Lunapark falan:)bende stajdayım bitsin diye gün sayıyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli güzel ama yoruldum artık ben de bitsin istiyorum istediğimi yapayım, istediğim yere gideyim istiyorum :)

      Sil
  3. Dizi bile izleyebiliyomusun ofisin içinde tam hayallerdeki staj:))

    Beni böyle sev benimde favorim heyecanla yeni sezonu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıntıdan izliyorum ama öyle bakmak lazım :) Ben de bekliyorum bakalım çok heyecanlı bitti :)

      Sil
  4. Çok maceralı eğlenceli geçmiş stajın baktıkça imrendim canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi hafta falan olsa daha iyi olurdu :)

      Sil