• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 13 Ekim 2013 Pazar

    Mini Gratis Alışverişim

    2 gündür biraz işlerden biraz üşengeçlikten biraz da ürünlerin bitmesini bekleyeyim çok şey istemeyeyim düşüncesiyle gidemedim kozmetik mağazalarına. Makyaj malzemelerim de temizlik ürünlerim de odamın camlarından fırlayacaklar, ara ara blogda da görüldüğü üzre. Neyseki makyaj malzemesine dair tek bi kalıntı kalmamıştı mağazalarda. Yaptığım listeyi de yırttım attım, bütün ürünler bitene kadar almayacağım. Sadece yılbaşı indirimi olursa The Balm İnstain allık alacağım. Aslında kalmıştı da ama henüz yeni allık siparişi vermiştim, yılbaşına kadar azaltırım ben onu, içim rahat alırım :) 

    Yüz temizleme jelleri ve temizleme sütleri bana pek dayanmıyor, hemen bitiveriyor. Bu yüzden nasıl olsa hemen biter diye bu ikisini aldım. Temizleme jeli harika kokuyor, beklemediğim kadar da güzel çıktı ilk yıkamada. Şuan kullandığım köpüğüm bitince buna başlayacağım. Temizleme sütünde Oriflame Optimals'dan güzelini görmedim ben ama dibini gördüğüm halde yenisini daha alamadım, Garnier de çok ucuza gelince denemek lazım dedim. Ayrı fiyatlarını hatırlamıyorum ama ikisi birlikte 13 tl olması lazım.



    Hastasıyım bu klipslerin. Bende bunların küçüklerinden bir dolu stokladım. Bulduğum her kağıda tutturuyorum. Bunlar da biraz devasa boyutlarda olanından. Desenlerine de bayıldım. İndirimle 1 buçuk tl ye geldi.


    Gülcan almış bu minik defterlerden, beni de götürdü Kök Çarşısı'ndaki kırtasiyelere, 1 tl ye aldık bunları. Rengarenk :)


    Böyle mütevazı bir alışveriş için iki saatimizi harcamış olmamız da ayrı bi tuhaf. Her stand başında kozmetikle alakasız sohbetlere girişmek, şunu mu alsam bunu mu, ay bu kaça düşüyo muhabbetleri..
    Ya bu da bitmiş neyse iyi ki bitmiş ama olsaydı iyiydi.
    Mor ruj bana gider mi, 5 liraya düşüyo sonuçta gitmeli bence.
    Sıra beklemesi ayrı dert. Kuyruk girişteki standlara kadar uzandığı için beklerken ürün incelemeye devam ediyorsun ve kararsızlık kartını uzatıp şifreyi girene kadar devam ediyor.. Bu seferki kararlarım da almamaktan yana sonuçlandı.

    Bi dahaki indirimler için mutlaka almalısın dediğiniz ürünler varsa söyleyin lütfen incelemek isterim, artık bilinçli tüketici olacağım öyle karar aldım :)) 

    Güzel, verimli tatiller diliyorum hepimize !

    7 yorum: