• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 19 Kasım 2013 Salı

    Rengarenk Mutfak! Mücver yapımı :)

    Şu sıralar çok sevdiğim bi tarifle sizlerleyim :) İster çok yapıp ana yemek olarak, ister ana yemeğin yanında çeşit olarak yapabileceğiniz, ister gece evde kızlarla acıkınca 2 dakikada tavaya atıp, 2 dakikada mideye indirmek suretiyle tüketeceğiniz bir güzellik mücver :)

    Malzemeler

    * 2 adet kabak
    * Maydanoz
    * 1 adet kuru soğan
    * 1 adet yeşil soğan
    * 1 yumurta
    * Yarım bardak un
    * 3 kutu büyüklüğünde peynir
    * Kaşar peyniri
    * Tuz, baharat
    * Sıvı yağ

    Kabakları rendeleyip, suyunu alıp, diğer bütün malzemeleri de bi kaba koyup ellerimle yoğurdum tüm malzemeyi. Her seferinde bi yemek kaşık kadar alıp kızarttım. 

    Bu benim listem, mesela peynirini diğer tariflere göre çok koyuyorum öyle sevdiğimden, siz de kendi zevkinize göre ayarlayabilirsiniz. Sıvı yağ, kızartmak için ama içine çok az koyarsanız daha kolay kızarıyor.





    İşte sonuç sağ üstteki tabakta görülen güzellik :) Afiyet olsun :)

    5 yorum:

    1. Çok severim mücver akşam akşam canım çekti :)
      Ellerine sağlık.

      YanıtlaSil
    2. hep duyuyorum hiç yemedim sende görünce yapasım geldi en kısa zamanda denerim artık

      YanıtlaSil
    3. Dene mutlaka seveceğine eminim :)

      YanıtlaSil
    4. Cok canim cekti :) guzel bir paylasim :) tesekkurler :)

      YanıtlaSil