• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 10 Haziran 2015 Çarşamba

    Yazın Yapılabilecek Şeyler Listesi! ♥

    Eğer şu an bu yazıyı okuyorsanız bu gününüz, bu haftanız, yazınız mükemmel geçsin! Sağlık, sıhhat, mutluluk, huzur dolu bi yaz, yazlar geçirin sevdiklerinizle birlikte. Zamanı 'iyi' kullanabilin, her gününüz verimli olsun. Her şey istediğiniz gibi, gönlünüzce olsun! :) Amin :)) Bu yazıyı okumayanlar için de biz amin diyelim :) Herkes mutlu mesut olsun hayat bayram olsun :) 


    Bazen evde tek başına, arkadaşınla ya da arkadaşlarınla otururken tıkanır kalırsın hani her şeyi yaptık ne yapsak daha diye.. Benim o durumlarda google a 'canım sıkılıyo yaa ne yapsam?', 'evde yapılacak şeyler', 'pijama partisinde neler yapılabilir?' diye garip gureba sorular sorduğum olmuştur :) Bu listeler benim gibilerin işine fazlasıyla yarıyor :) Her yazıdan bi iki madde ilham olur mutlaka :) 


    ❀ Konser, tiyatro, kültür günleri bilumum etkinliklere katılmak. Hele ki açık havaysa. Mis.

    ❀ Minik piknik çantasına dolabı doldurup park bahçe gezmek. Mangalın yeri ayrı ama her zaman fırsat olmuyor. 

    ❀ 4 mevsimin aktivitesi kitap okumak! Yanında Türk kahvesi :) Ben yazları bazen süt ve buzla karıştırıyorum yaz Türk kahvesi oluyor :) Yaz için bi kitap listesi de oluşturmak lazım en kısa zamanda. 

    Bazen üşengeçlikten bikaç ay mp3 müzik listem sabit kalıyor. Sadece bikaç şarkı ekleyiveriyorum çok sıkılınca. Ama şööyle toptan bi değişim lazım benim listeye. En kısa zamanda hallediyorum :)

    ❀ Blogumun genellikle en aktif olduğu dönemler yazları oluyor :) Daha çok, daha eğlenceli içerikler girebilmek için hem gücüm hem vaktim oluyor. O zaman bu yaz da bloglama zamanı! 

    ❀ Ne zamandır yapmak istediğim bi şey var. Ahşap rölyef denilen gerçek hayattaki her şeyin miniciğini yapma sanatı :) Minyatür minyatür evler, eşyalar, arabalar, insanlar... Sevgilimle bundan bi kaç yaz önce başlayalım diye karar almıştık :) ama bu yaz kesiin yapıyoruz :) Geçenlerde annemin sergisine gittim. Ahşap rölyef standından ayrılamadım, hepsini fotoğrafladım. Aklımda da bir gün hayata geçirmek istediğim kafe/kitap/butik hayalimi minyatüre dökmek var :) Hadi inşallah :)

    ❀ Bi kaç yıldır işaret dili eğitmenliği yapıyorum. Her dönem daha hızlanıyorum ama birebir çeviri aşamasına gelene kadar hızlanmak istiyorum bu yaz.

    ❀ Akşam üstü, ince hırkalı, çekirdekli arkadaşlı aileli gezmeler <3 

    ❀ Çeyizime, hem koltuğun üstüne dekoratif amaçlı hem de diz battaniyesi niyetine allı güllü bi battaniye örmek istiyorum. Tam olarak istediğim modeli buldum, bu hafta ip alışverişine gitmek gerek :) 

    ❀ Yine çeyizime, daha önce arkadaşıma boyayıp dekupaj yaptığım ahşap masadan yapmayı düşünüyorum. 

    ❀ Bu yıl çok pasta/ kek tarifi denedim. Beğendiklerimi ilerde kolaylık olsun diye deftere geçirmek istiyorum. Belki evlendiğimde tatlı, el yapımı bi tarif kitabı haline gelir :) Yeni yeni yemek, pasta, içecek tarifleri de denemk lazım. Serin serin.

    ❀ Hiç bi zaman öyle spor yapan bi insan olmadım. Sıkılıyorum. Hatta aklıma gelmiyor açıkçası :) Galiba planlı bi şekilde salona gitmek gerekiyor. Yani benim için böyle :) Ama bu yaz kendim bi daha deneyeceğim. Bu sefer program indirip programla çalışmayı düşünüyorum, kilo problemim yok zaten, hafif hafif bi şeyler gerek.

    Gardırop detoksu! Giymediğim kıyafetleri ayırıp, istediğimi kolayca alıp üstüme geçirivermek gibisi var mı?. Ayırdığım çok kullanılmamış temiz kıyafetleri de sokaklardaki giysi dolaplarına koyacağım.

    ❀ Odada değiştireyim, yenilensin dediğim bi kaç şey var. Bi yaz temizliği sonrası yeni bi dekor, yeni düzen iyi gelir. Her yeri yazlık olsun :)

    ❀ Instagram satış hesaplarından birinde bi anahtarlık görmüştüm. Seninle, hayatınla ilgili keçeden yapılmış objelerin birleşiminden oluşan tatlı bi anahtarlık :) Bu yaz evlendiğimde kullanmalık böyle bi anahtarlık yapmayı düşünüyorum :) Hatta arkadaşlarıma da hediyelik yapabilirim başarılı olursam :)

    ❀ Arkadaşlarla evde toplanıp, mağazalarda görüp beğendiğimiz ama pahalı diye de almadığımız takılardan yapmak da çook eğlenceli :) Kafamızdaki modeli bi kağıda karalayıp güzel takılar da yapabiliriz tabi :)

    ❀ Eğlenmek için her türlü deliliği yaparım diyorsanız yanınıza bide deli bi arkadaş lazım. Peki ne olur bunlarla? Çok güzel eğlenip krizlere girilir, üstüne üstlük ilerisi için ne güzel hatıralar olur gülerek hatırlanacak. Bi gün challenge videoları izlerken gülmekten öleceğim diye korkuyorum :) Aynılarını biz de arkadaşımla yapmayı düşünüyoruz hatta videoya alarak :) Tabi sanal aleme koymalık değil, koyarsak soğursunuz :) 

    Şimdilik plan yaparken bunlar geldi aklıma. Yeni planlar yaptıkça da yazarım :) Sizin de aklınızda yaz için güzel planlar, tatlı fikirler varsa benimle paylaşın  :)

    Sağlıklı, huzurlu, mutlu günleriniz olsun!  Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın! 



    2 yorum:

    1. harika fikirler vermişsin yapacak bişeyler olmadığında buraya bakarım artık :))

      YanıtlaSil
    2. blogunuzu yeni keşfettim bloguma beklişyorum :)

      YanıtlaSil