• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 9 Ocak 2017 Pazartesi

    Dosya İçine Postit Sayfası Yapalım ✂ ♥

    Daha önce Planner Düzenim ve planner içindekileri anlattığım İçi Kırtasiyelik Dolu Pembe Dosya yazılarıyla bu yıl kullanacağım plannerımdan bahsetmiştim. Şimdi de planner içinde kullandığım postit dolu sayfadan bahsedeceğim. Bu sayfayı herhangi bir dosya içinde de kullanabilirsiniz.

     

    Aslında bende böylece satın aldığım bi postit vardı. Ama hem üniversite yıllarımda çok yıpranmıştı hem plannerda kullanmak için daha fazla postitli olsun istiyordum hem de bunun ölçüleri planner a uymuyordu. Bu yüzden de yepyeni bir tane yaptım :) Hadi başlayalım..


    Malzemeler:
    Fon kartonu/ kalın kağıt
    Çeşitli yapışkanlı kağıtlar
    Tutkal
    Makas
    Delgeç


    Yıllar önce aldığım uçuk mavi kalın A4 kağıtlar bu iş için biçilmiş kaftandı. İlk olarak bu kartonu dosyanın boyutuna göre kestim. Sonra postitleri yapıştırmadan önce nasıl yapıştıracağımı ayarlamak için bu kartonun üstüne dizdim. Bazı postitleri uysun diye kenarlarından kestim. Ve hepsini bu sırada yapıştırdım. Ben daha fazla postit kullanabilmek için kartonun bir kısmını kıvırıp açılır kapanır yaptım. Hem daha eğlenceli bir planner oldu hem de bu sayede dosyadan taşmadan birsürü postit kullanabildim :) Tabi siz birden fazla sayfa şeklinde de yapabilirsiniz :) Son olarak da dosyaya göre delgeçledim ve hazır! :)






    İşte küçük tatlı bir fikir :) Sizin de küçük tatlı fikirlerinizi beklerim, hemen yapmak isterim :)

    Tatlı, rengarenk günler! 

    3 yorum:

    1. Çok tatlı olmuş :D Ellerine sağlık... Kırtasiye ürünlerine bayılıyorum.

      YanıtlaSil
    2. Çok güzel olmuşş hem de çok eğlenceli:))

      YanıtlaSil