• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 2 Şubat 2017 Perşembe

    Hediye Kanaviçe Ayraçlarım ve Hediye Paketleme ♥

    Biraz hediye fikri olsun, biraz da paketleme fikri :) El işleriyle uğraşmayı ne kadar seviyorsam hediye vermeyi de bi o kadar seviyorum :) Ellerimle emek vererek hediye yapmayı çok çok daha fazla seviyorum :) Bu yılbaşında biir sürü el emeği hediyem olduğu gibi ben de birçok hediye hazırladım :)  Bunlardan en emeklileri işte bu kanaviçe işlemeli kitap ayraçlarım Kanaviçe, çok huzur verici, dinlendirici ve sonucunda nasıl güzel şeyler hissettiren bir uğraş. Benim de en sevdiklerimden :) Annemden genlerle geçmiş olsa gerek :) Sohbetle, çay kahveyle annemle ve Gülcan'la kanaviçe günleri yaparız hatta, sevdiklerinle daha bir ayrı :)

    Geçen yıl sipariş de almak için instagramda bi hesap açmıştım ama hesapla çok ilgilenemedim ve uzun sürmedi bu uğraşım :) Bir süredir de Gülcan'la yine bi girişelim şu işe derken o da uzadı gitti :) Ayşe bi ayraç fotoğrafı gönderip bundan istiyorum deyince de ona yapayım Sedef'e yapayım derken hızımı alamadım seri olarak ayraç yapmaya başladım :)) Tam sırası, Bismillah dedik açtık. Bu sefer de herkese hediye yapmaktan siparişe vakit olmadı :)) Sonunda geçen ay başladık çok şükür :) Yani bu hediyeler bizim için güzel şeylere vesile oldu, bize de hediye oldu :)



    Bir önceki yazımda ⬅ bahsettiğim mini takvimlerden de birer tane paketlerine ekledim.


    Kese kağıtlarını hediye paketlemede kullanmayı çok seviyorum Hem doğal hem de çok şık oluyor. İçine not kağıdı koymak yerine paketlerin üzerine yapıştırmayı tercih ettim bu hediyelerde. Bunun için de saman kağıdı kullandım.



    Tatlı notlarımı, tatlı pembe kalemle yazıp minik stickerlar yapıştırdım ve yine kullanmayı çok sevdiğim hasır iple kurdele yaptım 



    İşte bu kadarr :) Doğal, tatlı, bir ürün satın almışsınız da mağazada paketlemişler hissi veren hediyeler :))

    Güzel hediye paketi olan mağazaların paketlerini hep saklarım bi gün lazım olur diye :) İşte lazım olan bir gün :) English Home paketinin markalı kısımlarını kesip ayırıp diğer kısımlarından üçüne de paket yaptım. Kargoyla gönderdiğim için daha sağlam paket olsun istedim, kağıt ıslanırsa diye.


    Hediyeleşmek dünyadaki en güzel nimetlerden bence :)) İllaki çok büyük bir şey olmasına ya da illaki para verip de alacağımız bir şey olmasına gerek yok. Minicik bir kır çiçeği bile insanı havalara uçurabilir :) 🌸

    Mutlu günler  :)

    2 yorum:

    1. Ya ben seninle kanaviçe yapmayı özledim tek başına yapılmıyor hiç💕
      Ben de bu hediyeleri de paketlemeni de çok beğenmiştim eline sağlık tekrar😌

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben deee 💕 görüşmemize az kaldı yaparız 🙆

        Sil