• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 15 Nisan 2017 Cumartesi

    Bir Tatlı Gün ♡


    Selaaaamm! :)

    Bugün hava nasıl güneşli, nasıl açık, nasıl mavili, nasıl güzel, nassıl enerji veriyor :)) Umarım güzel havanın keyfini herkes güzel çıkarıyordur 

    Ben şuan yoldayım, hatta şimdi altımda deniz, köprüden geçiyoruz, evime giderken yazıyorum, uzun zamandır annemlerde ve kayınvalidemlerde kalıyorduk, nasıl özledim evimi, çok az kaldı azıcık heyecanlıyım da :) 


    Üniversiteden kız kardeşim Sedeflerle ne zamandır görüşme ayarlamaya çalıştık, tam onlar Çerkezköy'e gelecekleri zaman biz Ankara'ya gelme kararı aldık, Ankara'dayken de bizim günlerimiz genelde yoğun geçtiğinden bir türlü olmadı görüşme, sonunda bu hafta görüşebildik :) 


    Arkadaşlarıma giderken ya da buluşacağımız zaman hediye hazırlamayı çok severim, özellikle de elim değmiş hediyeler vermeyi. Küçücük bile olsa :) Sedef de annesi de her gittiğimde çantama ceplerime bir şeyler sıkıştırırlar :) Ben de elim boş kaldıkça bir şeyler işliyorum hep güzel kalplerine  Çerkezköy'deyken Sedef'e eşiyle isminin yazdığı bi anahtarlık yapmıştım, şimdi giderken de bunu paketledim :) 


    Sedef'e her geldiğimde belli birkaç köşede fotoğraf çekinmeyi çok seviyorum, bıkmadan usanmadan beni çekiyorlar :)) Bu köşe de onlardan biri :) Çok pozitif, neşeli, huzurlu :)


    Gece Sedef balkona romantik bi kahve masası hazırladı, eşlerimizi farkettirmeden salonda bırakıp buraya kurulduk :) Onlar hararetli hararetli araba bujisinden, iş mevzularından konuşuyorlardı hala :)) Balkonun hemen aşağısında kalan yerde spor aletleri olan bir park var, çılgın teyzeler gece gece spor yapıyorlardı, onları izleyip izleyip gülme krizlerine girdik :) Sonra ilerleyen zamanlarda bu romantik masa yavaşça gıybet masasına dönüştü tabii :))😛


    İşte rengarenkyakamoz, Sedefimom ve huzurlu kahve köşemiz 


    Rengarenk, mutlu, umutlu günler olsun hepimize ♡ Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın innşallahh ♡ :)

    2 yorum:

    1. Çok tatlısınıızz💕 Sonunda görüşebilmenize ben de sevindim😊

      YanıtlaSil
    2. Teşekkür ederiizz :)) 💕😘

      YanıtlaSil