• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 22 Ekim 2018 Pazartesi

    Mavimelodi Oda Turu! ♡

    Merhaba pazartesi! Merhaba sonbahar! Merhaba yeni hafta! Güzelliklerle gel, mutluluklar getir bizlere! ♡

    mavimelodi' yi bilir misiniz? Tatlı mı tatlı, incecik düşünceli, naif, zevkli arkadaşım. Eğer hiç okumadıysanız bi göz atın bence yazılarına, ben huzur buluyorum, yeni yazı gelse diye hevesle bekliyorum hep :)

    Tatlı mı tatlı da bir odası var. Yeni taşındılar, çok sade, çok şeker dekore etti odasını. Ben de geçenlerde gittiğimde fotoğraflayıp mini bir oda turu yapayım dedim blogumda.


    Odanın aydınlık, ferah, bir o kadar da samimi, sıcak bir havası var. İçeri girdiğimde hissettiğim şey tatlı bir huzur ♡ :)

    Bulutlu yastığın yapımı kendisine ait. Hatta aynısından bir tane de miniğime yapmıştı ♡ Blogunda yastığın yapımı da var.


    Eskiden koyu, sıkıcı bir rengi olan yatak başlığını odasına uyarladı, beyaza boyadı. Nasıl ferah nasıl güzel oldu.


    Bu kıyafet dolabının rengi kahve-yeşildi bi zamanlar. Ben Gülcan'ı bildim bileli bu dolap var odasında amaa artık yepyeni bir dolap gibi. Yeşil olan iç kısımlarını beyaz kaplama kağıdıyla kapladı. Kahve çerçeveleri de bi ara beyaza boyamayı düşünüyor hatta. Dolabını değiştirmek isteyenlere fikir olsun :)

    Aynasından dolabı gördüğünüz şey makyaj/takı dolabı. Odayı bayağı derleyip topluyor.


    Çalışma masası yine sade, yine beyaz ♡ Üstünde gereksiz objelere yer vermemesi çok hoşuma gidiyor. Rahat rahat çalışmalık.


    Rahat çalışmalık dediysem öyle ders kpss falan sanmayın canım kanaviçe :)) Tabletten en sevdiğin diziyi açıp, kahveyi elinin altına koyup uzun uzun kanaviçe işlemelik bi masa ♡


    Bu ferah oda daha da ferah, apaydınlık bir yere açılıyor. Kapalı balkona.  Evde kalınan bütün zaman tam burda geçirilesi değil mi ♡


    Balkonda iki huzurlu köşe oluşturmuş. Birisi çay kahve içip çalışma alanı olarak kullanılabilecek, anneden çökme fiskos :) Diğeri de ayaklarını uzatıp kitap dergi keyfi yapılabilecek sarı armut 💛


    Saksıyı örme sepete geçirme fikrine bayıldım! Kışın kaktüsler üşümesin ♡ :))


    Şu ışık yansımaları!!! Değdiği yere huzur vermiş. ♡



    Bu güzel köşe daha nasıl güzelleşebilir? Duvarına balıkçı ağı asarak :) Evet bildiğimiz ağı duvara asmış ve harika olmamış mı? Mantar pano vs yerine çok orijinal ve tatlı bir fikir bence. 


    Minik minik mandallarla hatıralar ve notlar iliştirmiş. Benim yaptığım kart da bu köşede yer bulmuş :) Pek güzel olmuş ♡ 


    Benimle birlikte mavimelodinin odasına misafir olduğunuz için teşekkür ederim :)

    Mutlu günler, mutlu haftalar! ♡

    6 yorum:

    1. Yaa ne güzel anlatmışsın odama daha çok ısındım ♡ Dönüp dönüp okurum ben bunu şimdi:))♡

      YanıtlaSil
    2. Rahat ve huzurlu görünümler..

      YanıtlaSil
    3. güzel bir paylaşım olmuş sevdim ben odasını :) bu arada,
      bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

      YanıtlaSil