• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 15 Ocak 2019 Salı

    Kuzey'in Doğum Günü ♡

    26.12.2017

    Hem sabırsızlıkla kucağıma almayı beklediğim hem de aynı bedende olmanın keyfini çıkardığım günlerdi. Gelmesine rahat bir 3 hafta vardı. Belki de fazlası. Buraya da yazmıştım, bugün yılın ilk karı yağdı, çok mutluyum. İnşallah Kuzey'in geleceği gün de yağar onu karla karşılarız, pek de yakışır pamuğuma. Meğerse o yıl bidaha kar yağmayacakmış, pamuğum da yağmışken geleyim de annemin dileği gerçek olsun demiş :)

    Mutlulukla heyecanla huzurla dolu bir gün! Kuzey'im yaşına girdi. Tam bir yıl. Hala inanamıyorum. Büyüyor miniğim. Bir ona bakıyorum bir geçen yılki fotoğraflarına. Mutluluk, hüzün karışık duygularla doluyor yüreğim. Büyüsün, büyüsün de güzel günler görsün. Ben de onun güzel günlerini.

    Yaş günü konsepti çok sevildi :) Çünkü mutlulukla aşkla emek emek yaptı her şeyi anneciği. Böyle işlerle uğraşmayı zaten çok seviyorum, bir de Kuzey ve yaş günü mevzu bahis olunca fikrimdekileri en güzel şekilde yapmaya çalıştım.


    Kuzey bize karla geldiği için karlı kışlı ama sıcak bir ortam olsun istedim. Yetişkin doğum günü değil de tam bir bebek doğum günü gibi. Hazırlık işini miniğimin kendisiyle yapacağım için ne kadar sürede halledebilirim bilemediğimden yaklaşık bir ay önce ufak tefek bi şeyler yaparak tamamladım hazırlıkları :) Yani hazırlık kısmı da bizim için çok keyifliydi. Birlikte oyunlar oynayarak, bazen o bozup ben tekrar yaparak hallettik :) 

    En çok sorulan kıyafetlerimizdi. Ben de o kadar heyecanlıydım ki bu takım kıyafetlerimiz için :) Başta kendimiz dikmek istedik ama temiz iş olsun diyerek instagramda uzun zamandır takip ettiğim sevgili Seren hanımın butik hesabına sipariş verdim. (Seromood) Ve tam istediğim gibi geldi, bayıldık! Yazın pikniklerde, gezilerimizde de giyeriz diye azıcık büyük ölçü verdim, tek giyimlik olmasın. Bundan sonraki takımlarımızı ben dikmeyi deneyeceğim bakalım becerebilirsem :) 
    Kar teması hep düşündüğüm istediğim şeydi ama buz gibi de olmasın, sıcaklık katacak bir şey lazım dedim ve bu yüzden kırmızı pötikareledim diğer detayları :) Bursa kumaş pazarından kıyafetlerimizin kumaşından aldım.


    Duvardaki büyük bulutları mavi fon kartonundan bulut formu kesip üstüne pamuk parçaları yapıştırarak yaptım. Bulutlardan ve tavandan Aliexpressten çok ucuza satın aldığım kar tanelerini sarkıttım. Şeffaf pvc balonun içine de pamuk doldurup bir tane kar tanesi sarkıttım içine ve tavana astım. Kalan kar tanelerini konsol aynasının üstüne kar yağmış görüntüsü vermesi için yapıştırdığım pamukların üzerine yerleştirdim. Yakın çekimlerde daha net ve kış masalı gibi görünüyorlar ♡


    Kar teması kardan adamsız olmaz. Bu sevimli şeker kardan adama Kuzey bayıldı! Her gördüğünde mırıldanarak miyavlayarak cilve yaparak gelip sevdi :)) Yaptığıma çok mutlu etti :)

    Bir büyük bir küçük boy plastik topu koli bandıyla üst üste birleştirdim. Topların tamamını koli bandıyla çift taraflı şekilde bantladım. Koli bandı kullanmamın sebebi sonrasında Kuzey'in toplarla oynayabilmesi için bantları kolayca çıkarabilecek olmam. Pamukları parçalara ayırıp bantlı topların üstünü kapladım. Göz, burun ve ağzını kağıttan kesip boyadım, silikonla kardan adama tutturdum. Bi şapka bi kaşkol işte hazır! ♡

    Kardan adam olur da kar topları olmaz mı hiç :) Ben kendim hindistan cevizli toplar yapmayı düşünürken markette Snowball diye bi kek gördüm, tam doğumgünülük dedim ve kaptım :) Üzerindeki kar desenli etiketleri Pinterestten bulup çıktı aldım ve bildiğimiz çöp şişlere silikonladım.


    Uçan balonlar hem çok eğlenceli bir görüntü, içinden mısırları yemesi keyifli, hem de yapması çok pratik. Popcorn kaplarını hazır aldım, beyaz tercih ettim tabi. Çöp şişleri dört köşesine de silikonlayıp, renkli kağıttan kesip ipe dizdiğim üçgenleri şişlere doladım. Balonları yeteri kadar az miktarda şişirip şişlerin tutabileceği şekilde yerleştirdim. Kapların içine yağlı kağıtlar yerleştirip patlamış mısır koydum. 

    Misafirlere teşekkür için vereceğimiz hediyelerimiz de kışı çağrıştırmalıydı ♡ Anneannesi portakal reçeli yaptı ♡ Küçük kavanozlara pay edip aldığım pötikare kumaştan daireler keserek kavanoz kapaklarını giydirdim :) Reçellerin etiketlerini daha doğal olması açısından ellerimle yazdım çizdim :) Keçeden de minik bir kar tanesi kondurdum ♡



    Daha önce çerçeve içine yerleştirmeyi düşünüp yer kaplayacağı için vazgeçtiğim miniğimin ilk kullandığı şeyleri hatıra kutusu yapıp ona koymuştum, inşallah büyüdüğünde hediye vermelik ♡ Bunları doğum gününe özel, sergilemek için mantar panoya astım, pek güzel pek duygusal oldu :')
    Üst kısımda da miniğimin ay ay minik fotoğrafları ♡



    Mevlidinde yaptığım not kartlarını doğum günü için de yaptım. Bu özel günler için bir klasik olsun :) Ailesi, arkadaşları, teyzeleri, amcaları miniğim için notlar yazdı büyüdüğünde okuması için ♡
    İkram masası ♡

    Kuzey'in yiyeceği pastayı ellerimle yaptım. Şekersiz olsun yavrum sağlıklı pasta yesin dedim ama o pek memnun olmadı :)) Hatta şeker hamurlu pastadaki kardan adamın elini ve burnunu yedi :)) Ama ilerde fotoğraflara bakıp güleceğimiz, ona anlatıp tatlı sohbetler edeceğimiz şeyler yaşamış olduk :)
    Şekersiz pastanın tarifini ayrıca paylaşacağım, belki sizin minikleriniz sever.


    Bizim için de internetten bulduğum bu tatlı pastayı sipariş verdik :) Şeker hamuru çok yenmediğinden bu pastayı daha çok fotoğraflık istedik birkaç kişilik. Aynısının şeker hamuru kaplı olmayanından da büyük sipariş ettik. Pastacı tanıdık olduğundan 1 şeklinde falan alengirli bir pasta yapmış onu da sağ olsun :))


    İşte böyle tatlı, karlı kışlı ama sıcacık, samimi bir gün geçirdik. Miniğimin diş dönemi olduğu için huzursuzlukları oldu ama dediğim gibi bunlar da bir anı ve ilerde belki daha çok güleceğiz bunlara :) Telaşsız, huzurlu bir doğum günü olması için ailece yapmayı tercih ettik çok açılmadık :) 

    Doğum gününün yıldızı kesinlikle kar spreyiydi :) Hepimiz çok eğlendik çocuk gibi :)) Kuzey de şaşkınlıklar içinde eğlendi :))



    Kuzey'in elindeki sarı vosvos doğum günü hediyesi. Ve ondan başka bir şey bu kadar mutlu edemezdi herhalde :) Elinden düşmüyor :) Daha önce gerçekçi araba almamıştık belki ondan. Ufak ufak araba koleksiyonu olur belki ilerde. Babasının mini koleksiyonundakileri birlikte dizdiler rafına. Çok hoşuna gitti. Onun böyle minik minik şeylerle gözlerinin içi gülüyorya eriyorum :)) ♡


    Bu renkli baloncuklar da miniğimi pek eğlendirdi ♡

    Tabii beni de :)


    Canım ailem ❤️








    Veee pasta patlatmaca! :) ♡







    Gelen hediyeleri de Kuzey'le birlikte açtık. Annesi gibi bayıldı hediye açmaya :)) Gün boyunca en çok heyecanlandığı şeylerden biri oldu. Ama ilgisini çeken tabiki içindekilerden çok janjanlı paketler ve etiketler :))



    Tam bir erkek çocuğu :)))


    Gün boyunca telefonu elime alıp tek kare çekmedim galiba. Bunun için miniğimin teyzelerine, benim çiçeklerime teşekkür ediyorum. Her şeyde yanımda oldukları gibi en özel günlerimden birinde daha yine yanımdaydılar ♡ Gamziğim ve Mavimelodim

    Bizim mutlu günümüze misafirlik yaptığınız için de size teşekkür ediyoruuum ♡

    Bütün minikler sağlıkla, mutlulukla, huzurla, anne babalarının sevdiklerinin yanında güvenle, neşeyle büyüsünler inşallah ♡

    Mutlu günler! ♡

    6 yorum:

    1. Oyy maşallah iyi ki doğmuş sağlıkla büyüsün inşallah :*

      YanıtlaSil
    2. maşallah.nice güzel yaşları olsun.

      YanıtlaSil
    3. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

      YanıtlaSil
    4. Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, paylaşımlarınızı takipteyim...İnsana davet sitesine de beklerim, blog ailesi olarak daha çok geniş kitlelere yayılmak bizim elimizde...Selam ve Dua ile...

      YanıtlaSil