• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 31 Ocak 2013 Perşembe

    Dolabımın yeni üyeleri :)


    Koray'

    Penti



       Ne zamandır böyle tatlı bi pijama arıyodum. Annem Eiffel'li bi pijama almış onu görünce aradığım bu dedim koştuk gittik avmye daha başka birsürü modelleri varmış, ben de bunu beğendim. Sağdaki Vilma, soldaki Betty. Çok tatlı dimi dimi:)
    Kulaklığımda en az pijama kadar tatlı bide hediye o. Hediye olunca daha bi severek kullanıyorum.



    Teyzişko :)
    Oriflame













                 







    Fashionable çanta Oriflame'in kullandığım en iyi çantası. Bazıları gibi basit durmuyo gayette kullanışlı. Hiç tarzım değil aslında özellikle de rugan oluşu. Ama arada kullanabileceğim bişey daha şık giyindiğimde.
    Kemer de teyzemden yadigar hem de mor :) Ne zamandır bu kemerle kullanılabilecek kıyafet arıyodum. Millet kıyafetine göre kemer seçer, bende tuhaflık var.. Neyse sonunda bikaç şey buldum, denediğimde foto çeker koyarım belki.

    Annişko :)
    LCW
       Saolsun dolabımın yarısı annem imzalı. Bu hırka da son eserlerinden. Ben tasarlıyorum annem örüyo hemen. Kurdeleler yapıp altına çıtçıtlar diktik en şeker görüntü onlar heralde. Kollarına, alt kısmına da fırfırlar yaptık böyle tatlı bi hırka çıktı işte ortaya.
    Sağdaki hırkayı da görünce hayran kaldım hemen aldım, beyaz ve pudra bluzlerle harika görünüyor. Bu hırka da sürekli üstümde olcak.

    Collezione



        Yok yok bu kadar uzun değilim. Bu henüz yeni almışken, daha paçaları kesilmemişken.
    Dar paçalardan çok sıkılmıştım artık hiç giymiyorum nerdeyse. Bol pantolonlar giyiyorum şu sıralar genelde, onlardan da sıkılayazdım. Böyle bişey istiyodum, ne zamandır da almamıştım bu tip bi pantolon. Denedim tam bana dikilmiş kaçırmadım tabii. Diz üstü dar, dizden sonra yerlerde sürünüyo çok hoş.
    Bi de bunun farklı renklerinden istiyorum. Koyu kırmızı, mor bide pudra. Her gün bi rengini giyerim ooh :)








    Oriflame


    Oriflame



         Elvie parfüm kokusunu çoktandır bildiğim ama çok çok da hayran kalmadığım bi koku. Şu an yine Oriflame'in Volare Magnolia'sını kullanıyorum muhteşem çiçeksi bi koku. Bi değişiklik istedim, Elvie'den de elimde vardı açıverdim.
    Feet up ayak banyosunu ayaklarını içine alacak bi kaba suyu doldurup içine döküyosun, tv nin karşısına geçiyosun, çayını da alıyosun,  ayaklarını suyun içine daldırıyosun, keyif yapıyosun. Tam benlik :)
    Sağdaki de büyük ihtimal ömür boyunca vazgeçemeyeceğim dudak kalemim. Şuan kullandığım bitmek üzere, neyseki stokladım içim rahat. Bu kadar mat görünümlü bir dudak ürünü olamaz heralde, renkleri tam istediğim gibi ve yemekten sonra bile hala aynı renk dudağımda oluyor kalıcılığı gayet güzel, kullanımı da tahmin edilebileceği üzre çok rahat, daha ne isteyim!


    ~Tellement de plaisir à faire du shopping.~

    3 yorum:

    1. hepsini güle güle kullan canım birbirinden tatlı şeyler almışsın :)pijamaların favorim oldu ;)

      YanıtlaSil
    2. daha iyisi senin olsun canım :) benimde en favorim pijamalarım oldu galiba :)

      YanıtlaSil
    3. annişkonun yaptığı hırkayı çok beğendim, özellikle kurdeleler altına çıtçıtlar fikri mükemmel çok tatlı olmuş :)dudak kalemini de deneyeceğim :)

      YanıtlaSil