• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 19 Şubat 2015 Perşembe

    Takvim Planlayıcı Yapımı ♥ :) * DIY *

    2015 e çoktaan girmiş olup 2. ayını bile bitiriyoruz. Takvim ya da yıllık planlayıcı yapmak için geç diye düşünülebilir ama mesele hobi edinmek, uğraşacak bi şeyler bulmak, mutlu olmaksa bunları yapmanın tam da zamanıdır. Denedim öneriyorum, son derece mutlu ediyor.:) 


    Malzemeler:
    Ne malzemesi ne de uzun uğraşlı bi işi var. Pinterest bizim için hallediyor her şeyi :)
    ❀ Çıktısını aldığımız renkli, desenli aylık takvimler 
    ❀ İlk ve son sayfa için desenli çıktı
    ❀ Etiket
    ❀ Renkli kalın uçlu kalemler
    ❀ Makas
    ❀ Kurdele
    ❀ Delgeç
    ❀ Yapıştırıcı


    Yapılışı:
    ❀ Çıktılar her zaman tam A4 boyutunda olmadığı için kenarda kalan beyaz kısımları kesiyoruz.
    ❀ Bütün sayfalar aynı hizada olacak şekilde delgeçle iki üst kenarından deliyoruz.


    ❀ Kurdeleyi deldiğimiz yerlerden geçirip arka tarafından fiyonk yapıyoruz. Ben daha hoş görünmesi için ön ve arka tarafına kağıtları dalgalı şekilde kesip koydum ekstra böyle bi şey de yapabilirsiniz.


    ❀ Çıktısını aldığımız etiketi düzgünce kesip yapıştırıyoruz ve üstüne ister isim ister kullanım amacı yazıyoruz.


    Vee el yapımı takvimimiz hazır! Artık notlarımızı alıp, her güne minik planlarımızı yazabiliriz :) Fikir olsun diye anlattığım bu takvimi kendi zevkinize göre bambaşka şekillerde de yapabilirsiniz :) Eğer daha detaylı bi planlayıcı yapmak istiyorum derseniz 'Kendi Planlayıcını Kendin Yap' yazıma göz atabilirsiniz :)


    Hayatımızda güzellikleri görmeye çalışalım, güzellikler de bizleri bulsun, hep mutlu olalım inşallah :)

    2 yorum:

    1. ne kadar eğlenceli şeyler yapıyosun önceki planlayıcıdan da bu takvimden de biran önce yapmak istiyorum :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok seviniyorum böyle beğenen ve yapmak isteyen olunca çok teşekkür ederim :)

        Sil