• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 4 Ekim 2017 Çarşamba

    Tatlı Sonbahar ! ♡

    Merhabaa ! ♡ :)

    Evimizi ışıl ışıl, apaydınlık yapan güneş dolu bir günden merhaba :) Sonbahar aşığı olsam da hava serinken güneşin böyle tatlı sürprizler yapmasını çok seviyorum :) Bir de evimi aydınlatmasını :)


    Günümüzü en güzel değerlendirebileceğimiz aydayız bence. Sonbahar bir toparlanma mevsimi benim için. Yazları çok sıcak olunca vakit boş olsa bile çok bir şey yapılmıyor her zaman. Sonbaharda nasıl okullar açılıyor, yeni dönemler başlıyor, bende de öyle :))

    Tam da mevsimi diyerek bebeğimizin eksikleri için Ulus'a çıktık geçen hafta. Birkaç çeşit kumaş, birkaç renk ip, eksik düğmeler, misafirlere dağıtmak için hediyelikler aldık. Çünkü havalar tam evde hobili şeyler yapma havası :) Hazır yapılacaklar da çokken :)


    Bulutlu yıldızlı her şeyi o kadar seviyorum ki. Bebek eşyalarına da en çok uyan desenlerden biri bence. Fazlasıyla huzurlu! :) Bu yüzden bebemizin çoğu şeyi ya yıldızlı ya bulutlu :) Özellikle öyle olsun diye uğraşmıyorum ama beğendiklerim hem bunlar oluyor ne yapayım :) 

    Hafta içinde annemle birlikte bir şeyler diktik ama henüz eksikleri var hepsinin. Onları da tamamlayınca hepsini birden paylaşmak istiyorum :) Hem bana arşiv olur hem okuyana fikir olur :) 


    Bugün annemlerdeyim. Burada şu masum(!) kediyi izleyerek, sıcacık az kahveli sütlü kahvemi yudumlayarak, annemle sohbet ederek, bazen kısık seste hafif müzikler dinleyerek, örgü örmeyi, dikiş yapmayı çok seviyorum. Anne- baba evinin huzuru bambaşka... Burada kesinlikle ruhum dinleniyor 

    Elimde kapüşonlu bebek yeleği örüyorum şu an burdaki mavi-turkuaz benekli beyaz ipten :) Çok pratik bir model, bakalım sonuç nasıl olacak :)

    Sonbahar, hepimize iyi gelsin, hepimizi tazelesin, huzurla mutlulukla doldursun içimizi, sağlık, neşe evimizden hiç eksik olmasın.. İnşallah ♡ :) 

    Mutlu günler olsun herkese ! 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder