• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 9 Aralık 2017 Cumartesi

    2018 Dilek Listesi - Wish List ♡

    Merhabaaa! Güzel günden, güzel cumartesiden, güzel kış ayından herkese merhaba :)
    Yeni bir yıla girecek olmak küçüklüğümden beri hep heyecanlandırır beni :) Bir şeyler değiştiğinden ya da özel bir kutlama falan yaptığımızdan değil, o duygu çok hoşuma gidiyor :) Küçükken kırtasiyeden her tarafı simli, kışlı, karlı, kardan adamlı kartpostallar alırdık, yakın arkadaşlarımızın hepsine kart yazardık sağlık, mutluluk dilediğimiz :) Yazarken de, bana verdiklerinde de o kadar mutlu olurdum ki :) Şimdi de vaktim oldukça kart yazarım arkadaşlarıma :) Yakın zamanda kırtasiye gezip o kartpostallardan bakacağım, bulabilirsem yine yazarım dostlarıma :)



    Şu güzelim kartpostalı görünce nasıl da kar yağsın, altında gezeyim istiyor canım :) Ankara'ya iki kere yağdı bu ay ama ikisinde de 5 tane falan kar düştü :)) Bakalım ilk gerçek kar ne zaman yağacak :) Bizim minik doğduğunda yağsın da ilerde anlatırım annen karı kışı çok sevdiğinden kar yağarken gelmiştin diye :))

    Bir de plan yapmak benim hayatımı büyük düzene sokuyor, sürekli okuyan varsa bilir :) Sizde de öyleyse uzun bir liste oluşturmak için en güzel zaman bence :) Pazartesiler, hafta başları, yıl başı en güzel başlama zamanı bir şeylere!

    Ben de aldım elime kalemi bu yıl gerçekleşmesini istediğim, yapmak istediğim şeyleri listeledim. Harekete geçmek için güzel bir başlangıç listelemek :) 

    İlk olarak tabii ki sağlıklı sıhhatli, huzur dolu, mutluluk dolu, neşe dolu, ailemle hep birlikte güzel bir yıl, güzel hayırlı bir ömür istiyorum Allah'tan..


    Sağlık olmayınca, huzur olmayınca listenin geri kalanı hiçbir işe yaramıyor, mutlu etmiyor. Bu yüzden Allah hepimize öncelikle sağlık, huzur versin ki tüm istediklerimizi ağız tadıyla gerçekleştirelim 

    Bebeğime ve eşime sağlıkla, hayırlısıyla kavuşmak.


    İnşallah ocak ayının ilk günlerinde bebeğime kavuşacağım, bebeğim daha erken gelmeyi planlamıyorsa :) Aynı zamanda da eşime inşallah :) Eşim bi süreliğine tekrar gidecek, biz de miniğimle babasını bekleyeceğiz özlemle.. 1 ay kadar sonra temelli gelecek inşallah.. Üçümüzün kavuşacağı günler Allah'tan en çok istediğim şey şu an :) 

    Daha iyi, daha rahat ve hayırlısıyla Ankara'da işlerimizin olması.

    Az da olsa gurbette yaşayınca memleket belirterek dua eder oldum :) İnşallah bu sefer buralardan nasip olur.. Hem taşınmak da gerçekten zor iş..

    Namazları düzenli, aksatmadan kılmak.

    Ne yazık ki aksatmadan uzun süre devam edemiyorum çoğu zaman. Özellikle namaz konusunda daha çok irade versin Allah hepimize inşallah.

    Zamanımın çoğunu bebeğime ayırıp, onun tüm ihtiyaçlarına cevap verebilmek.

    Henüz hiçbir şey bilmiyorum. Neler olacak, nasıl olacak.. Çok da merak ediyorum :) Sadece zamanımın tamamını ona ayırmak isteyeceğimi hissediyorum şimdiden.. 

    Daha fazla kitap okumak.


    Öncelikle hiç kitap satın almadan kitaplığımdaki henüz okumadıklarımı bitirmek istiyorum. Sonrasında yeni kitaplar almak için kitapyurdunda gezinmek, listeler, hesaplar yapmak çok eğlenceli olacak :) 

     IMDb ilk 100 filmi izlemek.


    Bu madde her listemde olan fakat bir türlü gerçekleşemeyen istek.. Geçen yıl eşimle niyetlenip hep daha başka merak ettiğimiz filmler izlemiştik her seferinde. Bu yıl kısmetse yapmak istediğim bir şey.

     Blogumu daha çok geliştirmek ve daha fazla gelir sağlamak.


    6 yıldır blog yazıyorum fakat gördüğünüz gibi 6 yıllık bir gelişme göstermedi blogum. Bunun en büyük sebebi yazmaya verdiğim araların çok olması. Her yıl yazdım ama belli aylarda.. Düzensiz zamanlarım çok oldu. Bir de benim sık sık takip ettiğim bloglar hep yok oldu, artık çok takipleşebildiğim blog da yok. Özellikle düzenli yazıyorsanız mutlaka ben de okumak isterim, yoruma yazarsanız misafirliğe gelirim :)

     Yüksek lisans tezimi bitirebilmek.

    Açıkçası hiç inanmadan yazdığım bir madde oldu. :) En rahat zamanlarımda bile içimden gelmedi tezi hazırlamak. Bir de bebek varken nasıl olur bilmem. Ama ben listeme ekleyeyim, duamı edeyim yine de :)

    Minik planlayıcı kitabımı bitirmek ve en azından kendime ve arkadaşlarıma bastırabilmek.


    Geçen yıl yapmaya başladığım basit tasarımlı çok keyifli bir planlayıcı defterim var. Henüz bitmedi çünkü artık çok uğraşamıyorum. Hayalim vardı basılacaktı, kitapçılarda olacaktı falan ama hayalde kaldı şimdilik :)) Bu yıl defterimi tamamlayıp en azından kendime de olsa bastırabilmek, kullanabilmek istiyorum :)

    Eşimle gezilerimize kaldığımız yerden ve artık bebeğimizle devam edebilmek.


    Eşimle seyahat etmeyi çok seviyorum. Evlendikten sonra da daha çok gezebilme, birlikte yeni yerler keşfedebilme imkanımız oldu. İnşallah miniğimizle de rahat rahat gezebiliriz ele avuca gelince :))

    Hobilerime daha fazla vakit ayırabilmek, bebeğime bir şeyler örüp dikebilmek.


    Hamileliğim süresince de elimden geldiğince bir şeyler yaptım ama aklımda kalan bir dolu şey de oluyor. Çünkü Pinterest  :)) Her gün o kadar çok şey kaydediyorum ki.. Yarısını anneme söylüyorsam yarısı kalıyor. Bir de dikişi daha iyi öğrenebilirsem ilerde de bir şeyler dikmek, örmek istiyorum :)

    Şimdilik aklıma gelenler bu kadar :) İnşallah hepsi bir bir hayırlısıyla kabul olur :)) 

    Mutlu hafta sonları, mutlu cumartesi olsun hepimize! ♡

    🌺

    6 yorum:

    1. Yeni yıla girmek beni de çok heyecanlandırıyor. Bir sürü plan yapıyorum, hayal kuruyorum 😊

      Sizi takip ediyorum, bende bloguma beklerim 😊

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ne güzel zamanlar di mii :)

        Uğrayacağım teşekkür ederim :)

        Sil
    2. Çok eğlenceli bir yazı olmuş, çok heveslendim ben de yapacağım hem ne zamandır yapamadıklarımı da yaparım belki bu sayede :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederiim :) evet çok işe yarıyor daha heveslendiriyor :)

        Sil
    3. Ayy hemen elime kalemi kağıdı alıp liste yapasım geldi. Üşenmezsem yazayım :)

      YanıtlaSil