• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 12 Aralık 2017 Salı

    Bebeğimizin Odasından Tatlı Detaylar ♡

    Merhaba ♡ :)

    Minik minik mutluluklar dolu, umut dolu, heyecan dolu odamıza hoş geldiniz :)) 

    Bu işin başında bir oda yapma hayalimiz yoktu, çünkü taşınma ihtimalimiz vardı, bir beşik alıp yatağımızın yanına koyacaktık, bebeğimiz büyüyünce de ileride Allah nasip ederse oda yaparız diyorduk. Minnak kıyafetlerini de yine yatak odamızdaki şifonyerin içini boşaltırım ona koyarım diyordum. Bir de sonuçta bebeğe oda hazırlasak da bir süre odasında kalamayacak tabi ki :) Bir süre de sadece oyun odası olarak kullanılacak muhtemelen :) Ama gündüz uykuları için başından beri kullanılabilir tabii :) 


    İşte biz böyle düşünürken ilk bebeğimiz/ bizimkilerin de ilk torunu olmasından kaynaklı olacak ki heveslendik beşiği alıyorken dolabı da hem uygun fiyatlıymış, pek de şekermiş diye diye alıverdik :) Odamızın biri de boş gibi bir şey olunca madem biz bunları küçük odaya koyalım dedik :) Yatak odamızdaki şifonyeri boşaltma fikrimden de vazgeçmedim dolap alınca, şifonyerimizi de dolabının yanına koyuverdik.

    Beşik de dolap da Ikea'dan. Zaten şu sıralar çok revaçta, instagramda bir sürü bebek odasında bu takımı görüyorum, fiyatının diğerlerine göre çok uygun olması ve hem çok tatlı hem çok sade olmasından dolayı. Biz aldığımızda beşik 340, dolap 320 liraydı muhtemelen. Her gittiğimizde fiyatı artıyor ama. Ikea çok fazla fiyat artışı yapıyor her ürüne maalesef. Şifonyer İstikbal'den, evlenirken takım olarak aldığımız için fiyatını bilmiyorum, nette mutlaka vardır.

    Küçük odamız eskiden çalışma/ hobi odamızdı. Halı ve perde de o zamandan kalma. Sanki oğlumuz olacağını biliyormuş gibi mavili almışız ikisini de :) İyi oldu ekstra halıya perdeye heves etmedik :)


    Bebeğimizin avizesi tam bir bebek avizesi değil mi :) Tabi ki Pinterest'in nimetlerinden :)) Pinterestte gezinirken kaydetmiştim ilerde yaparım diye, şimdi bebişin odasında bile :) Kağıt balonu Ikea'dan aldık 10 tl sanırım. Sonra sepeti takmak için balona hasır ipler geçirdim. Renkli kağıtları kesip ara ara balona yapıştırdım. Balondan sarkan hasır ipleri sepete bağladım. Sepetin içine de minik tatlı ayıcığı koydum. İşte bu kadar basit :) 


    Beşiğe nevresim takımının kumaşını biz seçtik anneannesi de dikti :) Üstündeki tatlı ayıcıklı battaniye de babaannesinden :) Bir de sade bir cibinlik aldık. Kaldı dönence takmasıı. Yine sade bir şey olsun istedim. Kendim basit bir şey yapmaya karar verdim.


    Nevresimin artan kumaşından yıldızlar, ay, bulut diktim, cibinliğe rastgele tutturdum. Basit ama şeker bir görüntü oldu :)



    Dolabının içine de Ikea'dan ve Koçtaş'tan organizerler aldım. O kadar düzenli ve pratik oldu ki, henüz kullanmadan bile içimi rahatlattı :) Zıbınlar, patikliler, çoraplar, bereler.. hepsi ayrı kutuda. Bir de anneannesi babaannesi teyzelerinin hediyelerini dizdikçe pek tatlı oldular :) 


    Annemin daha ben ilkokuldayken dantel dantel çeyizler örmesinden belliydi miniğin de örme kazak yelek dolu bir dolabı olacağı :) Bazılarını ben lisedeyken örmüş güzel örnek bulunca hem kardeşiminkine hem benimkine diye :) Fotoğrafta alttaki battaniye gibi şeyleri de hep annem dikti :) Bir de eşimin ve benim bebekliğimizden kalma battaniyeler, çarşaflar var. Onları keyifle kullanacağım Allah nasip ederse :) İyi ki saklamışlar :) Annem gibi bir anne olabilmeyi çok isterim bu konuda da her konuda olduğu gibi.. Ama bana bu kadar beceriklilik geni geçmemiş anlaşılan :)


    Önceki evimizde mutfak rafı olarak kullandığım rafı ve panoyu bebek odasına asacak eşim gelince inşallah. Üstüne minik masal kitapları ve böyle tatlı çerçeve, bir iki oyuncak koymak istiyorum. Rafı asana kadar şifonyerin üstüne koyuverdim :) Bu süsleri alınca şifonyerin üstünde sadece altını değiştirmek için kullanacağım şeylerin olduğu bakım sepeti kalsın istiyorum. Fazla kalabalık görünmemiş olur.


    Kıyafetlerini yeşil organizerlere koymuştum. Bu sarı olanlara da birine ıslak mendilleri birine de bebek bezlerini yerleştirdim. Bakım sepetindekiler bittikçe burdan almak pratik olur. 



    Babynest de anneannesinden :) Kumaşları içim eriyerek seçtim :) İnternetten de yapılışını buldum, kestim biçtim annem de dikti :) İçindeki minnoş uyku arkadaşı da Sedef teyzesinin el emeği :) Şimdilik ben seviyorum :) 


    Bu odada sağlıklı, mutlu güzel anlar yaşamak nasip olur inşallah.. Baktıkça heyecanlanıyorum.. :) İnşallah birilerine fikir olmuştur yazım :) Allah içinize sindirerek yapmayı nasip etsin her şeyi... Benim bebeğimi kucağıma almaya az bir zaman kaldı inşallah, dualarınızı beklerim. Allah isteyen herkese en yakın ve en hayırlı zamanda bu duyguları, daha güzellerini yaşatsın inşallah...

    Mutlu haftalar, mutlu günler olsun hepimize! ♡

    6 yorum:

    1. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin çok tatlı telaşlar bular....

      YanıtlaSil
    2. Maşallah, maşallah,maşallah :) Rabbim huzurla sağlıkla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin :) çok özendim umarım hayırlısı ile birgün bende bir heyecan yaşarım :) çok mutlu ol Gülçincim :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederiiiim :) İnşallahh en güzel en hayırlı şekilde yaşatsın Allah ım :)

        Sil
    3. Her şey ne kadar güzel maşallah :) fotoğraflara bakınca hemen erkek geliyor dedim :)) özellikle yaptığınız avizeye bayıldım çok güzel fikirmiş :) sağlıcakla kucağınıza alın sağlıcakla büyüsün yavrunuz :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederiim :) di mi mavi sarı gri :)) Amin herkesinki inşallah..

        Sil