• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 4 Şubat 2013 Pazartesi

    Tatil günlüğü






    Bi günlüğüne köye gittik kardeşimle geçen hafta. Hem babaannemi görelim, hem de değişiklik olsun dedik. Gittiğimiz gün akşam çiğköfte yemek için çarşıya yürüdük. Giderken yolda bi foto çekinelim dedik, demez olaydık. Bu fotoları yüklerken baktım tam 86 foto çekmişiz. Normal şartlarda benim için şaşılacak bir durum değil de köyün gecesinin soğuğunda bi tarafımız donarak yaptık bunu. Dışarıda nerdeyse kimse yoktu, hatta çiğköfteciye gidene kadar yaklaşık bi 4 köpek dışındaki tek canlı bizdik. Neyseki biz 5 kişiydik, köpeklerin yanından civciv gibi sıkış sıkış geçtik. Çiğköftecide de Anadolulu, çiğköfte temalı bol bol foto çekinerek rezilliğimize rezillik, eğlencemize eğlence kattık. Eve dönüşte 10 dakikalık yol oldu 2 saatlik yol, hızımız saatte kaç milimetreyse artık. Baktık yollar boş arada bi araba geçiyo, oturduk yola bide öyle çekindik birsürü. Arabayla geçerken laf atan bıçkınlar mı dersin, otururken ezilmeye ramak kala apar topar kalkarken düşmeler mi dersin, toplu halde yürüyüş yapan amcaların durup dizi izler gibi ellerini arkaya alıp pozlarımızı izlemeleri mi dersin tüm rezilliklerin merkezi olduk. Çok da iyi güzel oldu ama... 


     Tatile girerken bu tatil en eğlenceli, en verimli tatilim olcak diye söz vermiştim kendime. Çünkü genelde bütün günler tv karşısında uyuklayarak geçerdi tatillerde. Bu sefer öyle olmasın, şu tatil bittiğinde elimde bişeyler olsun dedim ve olcak da umuyorum. Yarısı bitti tatilimin, bu gün de işte çok eğlendiğim günlerden biri oldu. Daha önceki bi tatil postumda yapacaklarımı yazmıştım, hepsinden biraz bişeyler yapıyorum.




    Ne kadar güzel vakit geçirirsen geçir insanın evi gibisi yok der annem ne güzel de demiş. Aldım yine yanıma yemelik içmelik bişeyler ve Yalan Dünya time!

    2 yorum: