• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 3 Şubat 2013 Pazar

    Tatil miskinliği ♥


    Tatilin en güzel aktivitelerinden biri, tv karşısında bilgisayarı alıp bir yandan bloga bakıp, bir yandan face'te sayfa yenileyerek, önceden hemen yanımdaki masaya hazırladığım yiyecek içecekleri büyük bi keyifle mideme göndermek. 

    Bişey farkettim önceki yazdığım her kelime bir cümleye mensup o.O



    Her neyse, ev botlarımı çektim ayağıma, sıvadım kollarımı mutfağa girdim pasta yapmaya.






    Acil pasta krizlerinde her zaman bu pastayı yaparım. Kakaolu petibör bisküvi, süt, puding, çikolata sosu gerekiyor sadece. Üstüne de bisküvi kırıntıları, hindistan cevizi, çikolata parçaları, rulokat parçaları ne bulduysam koydum.




    Sonuç da bu işte :)


    manger ♥



    4 yorum:

    1. nasıl canım istedi ama yaa:)bu saatten sonra da yapılmazki şimdi böyle şeyleri erken saatlerde paylaşmalısın :)))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ahh şurda keşke 'yapmışken izleyicilerine de gönder' butonu da olsaydı:)) bi daha belli bi saatten sonra paylaşmayacağım haklısın :)

        Sil
    2. Çok tatlı olmuşş bu pasta tadı da öyledir eminimm:)Buton olayına bayıldım belki teknolojinin o kadar gelişimini biz de görürüz:)

      YanıtlaSil
    3. amiiin=) hem de nasıl şuan yetenek sizsiniz'i izleyerek hepsini yiyorum:))

      YanıtlaSil