• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 10 Eylül 2013 Salı

    Rengarenk kırtasiye alışverişi patlamasııı ! ♥



    Son zamanlarda bir alışveriş sevdasıdır aldı başını gidiyor bende. Maazallah bitmek de bilmiyor. Maşallah demiyorum Maazallah diyorum, bitmek nedir bilmesi lazım artık. Her gün fink fink geziyorum nasıl olsa okul açılınca ders var iş var durulacağım, şunu da yapayım, bunu da alayım, oraya da gideyim, e Deniz çağırıyoo ne yapayımm ! diye geziniyorum. Ama artık plan yaptım, her şey planına programına göre. O kadar ! :)

    Neyse aldıklarımın tatlılığını görünce sakinleşiyorum :) Malum okullar açılıyor, ben de son okul yılıma başlıyorum, bu yıl her yıl yaptığımın kat kat fazlası kadar alışveriş yapıyorum. Rengarenk defterler, kalemler, not defterleri ile doldurdum odamı, çoğunu da okul başlayınca kullanacağım diye açmadım bile. Çok kıymetliler hepsi de :)

    Bunların hepsi Adese'den.. Çok defter oldu ama ben bulurum hepsi için dolduracak şeyler.



    Bu tatlı mı tatlı bantlı not defteri en sevdiğim :)


    Bunlar da Adese'den.. Sağdakine bayıldım..


    A101 den son anda yakalayabildiğim masa lambam. Hiç kullanmadan okuduğum şehre götüreceğim bunu da. Bunu bile hurca koydum kocaman kutusuyla. Tatlı tatlı ders çalışacağım geceleri bu tatlı lambayla :)



    Çünkü hiç dosyam kalmamış, çünkü hepsinin içi kağıt dolu ! Sağdaki ikisine bayıldım. Bazıları OfficeStore'dan bazıları mahalle kırtasiyesinden.



    Bim'in güzellikleri.. Burda da dosyalar varmış o.O

     

    Adese'den. 10 lu renkli kalem setini 4 tl ye aldım, çok ilginç değil mi..


    Bunları da bi kırtasiyeden tanesi 30 kuruşa aldım.


    Eski kalemliğim, içindeki güzelim kırtasiyelikler ve makyaj ürünlerimle birlikte esrarengiz bir şekilde kaybolmuştu. Onun yerini dolduramamıştım, sonunda istediğim kalemliği kırtasiyenin birinden buldum, bağrıma bastım.


    Dışı tuhaf çizgi karakterlerle dolu olduğundan dolayı not defteri olarak değil de koparmalık kağıt olarak kullanıyorum. Kapağı açtığımda içi beklemediğim kadar güzel çıktı.


    Hem tabletime hem telefonuma uygun kulaklık işte budur. Sosyete pazarından 5 tl ye aldım.


    Gimsa'ya yılda maksimum 1 kere gidilmeli. Sanırsın ilkokula başlayacak 10 tane çocuğum var ! Üst sıra 1- 1 buçuk tl, alttakiler 40 kuruş.


    Karşı marketin güzellikleri bunlar da.. Marketler okul döneminde çok tatlı oluyorlar değil mi ^.^


    Yakın zamanda, koyacağım ürünleri ayarladığımda bir çekiliş düzenleyeceğim. Bu ürünlerin bazılarını da hem arkadaşlarıma hediye ederim, hem de çekilişe koyarım, çeşit olur diye düşünerek fazla fazla aldım. Çok beğendiğiniz bi ürün olursa lütfen söyleyin, hediye etmeden önce kutuya atayım hemen.:)

    Bir kırtasiye alışverişinin daha sonuna geldik, gelecek günlerde veya gelecek saatlerde öğrenci evi alışverişlerimi de paylaşacağım, önümüzdeki alışverişlerde görüşmek üzere, rengarenk kalın ! 

    Bu arada bir bilgi paylaşayım.. İnstagram hesabımı aktif olarak kullanmaya başladım, hatta dozunu kaçırıp fazla aktif olduğum da doğrudur. Bazı postların mini hallerini, ev hallerimi, tatlılıkları instagram hesabımdan takip edebilirsiniz. Önümüzdeki günlerde 'İnstagram Günlüğüm..' postlarım da yayında olacak ! :)
    İnstagram hesabıma buradan ya da yukarıda İnstalove sekmesinden ulaşabilirsiniz. Kendinize iyi bakın yanakları yumulası dostlarım.:)
    je veux vivre papeterie

    24 yorum:

    1. Dolu dolu bır alısverıs olmus canım bende bımdekılerı yakalayıp doldurdum gercekten cok uygunlar:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Öyle oldu valla :) Sen de yakalayabilen şanslılardansın :)

        Sil
    2. Bunlar süpermişşşşşş tek kelimeyle bayıldım hepsine:)sen bunların hepsini koy çekilişe hatta oda bana çıksın ne güzel olurr:))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Bendeee :) Hepsi olmaz işte ah olsa ama ben de çok beğendim kullanmam lazım :))

        Sil
    3. çok güzel şeyleri çok ucuza bulmuşsun boşver almakla iyi yapmışsın:)benimde alışverişim geldi okuyunca ne zamandır kırtasiyelere uğramıyorum hazır okulda açılıyo bakmak lazım

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Dimi iyi yapmışım rahatlattın beni :) Bakmak lazım almak lazım :)

        Sil
    4. vayy cidden kırtasiye alışverişinin dibine vurmuşsun canım.o lambaya ve rengine bayıldım.Hepsini güle güle güle kullan :D kaldıysa koşup lambadan bende alayım bari .D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Öyle olmuş yaa bi baktım da.. İnşallah kalmıştır canım, teşekkür ederim :)

        Sil
    5. bende her markete gittiğimde 3 5 bişi kapıyorum hemen.seninkiler de harikaymış canım güle güle kullan hepsini

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Marketler tuzak kuruyor bize :) Teşekkür ederim canım :)

        Sil
    6. çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan 10 lu renkli kalem setini 4 tl ye ay çok iyi fiyata almışssın :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. En karlısı ve en tatlılarından biri renkli kalemler oldu herhalde :) Teşekkür ederim :)

        Sil
    7. Cidden rengarenk hepsi son derece ciciler.. Defterlerin hepsine bayıldım kalemler keza öyleler.. Çalışma lambası ve kalem kutusunun da rengi süper.. Hepsini keyifle güzelliklerle kullanın..:))
      Selam ve sevgiler..:))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederimm inan yorumunu okuyunca daha çok içime sindi :)

        Sil
    8. canımm ne güzel şeyler bunlar okuyasım geldi:))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aşkın, okumanın yaşı yok :) sen oku ben sana bunlardan göndereyim :)

        Sil
    9. Hey maşallah ;) ohhh iyi yapmissin gozumuz gonlumuz açıldı ;)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. :)gözünüz gönlünüz açılıyosa aldıkça paylaşırım ben :)teşekkür ederim :)

        Sil
    10. owww not defterlerine bayıldım canım. Gördükçe okuyasım geliyor

      YanıtlaSil
    11. Hepsi çok tatlı :) blogumda mini bir kırtasiye malzemeleri çekilişi var. Tüm kırtasiye severleri beklerim :)

      YanıtlaSil
    12. dosyalar çok güzel ben yeni bir blog açtım adı pink room abone olursan sevinirim bende sana abone olucam

      YanıtlaSil
    13. dosyalar çok güzelmiş nereden aldın internetten çok aramıştım morrika.com dan buldum hemen aldım çok renkliler yaaa :D

      YanıtlaSil
    14. http://www.istekirtasiye.com/ da uygun fiyatlı kırtasiye ürünlerini bulabilirsiniz.

      YanıtlaSil