• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 18 Aralık 2013 Çarşamba

    ÇEKİLİŞ DUYURUSU !!!

    Dün yine bi duyuru paylaşmıştım ve Friend Connect kaldırıldığı için Bloglovin takibi olsun demiştim. Dün izleyici kısmı yoktu ve herkes kaldırıldığını yazmıştı şimdi de geri gelmiş, açıkçası pek bi şey anlamadım bu işten :) Ama şunu söyleyeyim kimsenin bu durumdan ötürü hakkı yenmeyecek. Dün paylaştığım yazıdan itibaren bu yazının paylaşımına kadarki sürede bloglovinden katılanları kabul edeceğim. Blog takibi yapanların ayrıca bloglovin i takibe almaları gerekmiyor. Sorular geldiği için ayrıntılı belirtmek istedim. Kusuruma bakmayın ben de ne olduğunu anlayamadım neden gitti neden geri geldi falan :)  Artık çekiliş için tek şart olarak blogu takibe alabilirsiniz.:) 

    3 yorum:

    1. ozamn bende istyrumm belki uğurlu gelirrr:)
      simarimtirakcikolata@outlook.com

      YanıtlaSil
    2. Bende isterim :)
      blogunuz uzun zamandir takipte
      eltanin06@gmail.com

      YanıtlaSil
    3. ben katılmıştım ama yine mi katılmak gerekiyor anladım zaten izleyicindim:)
      mavi_ykmz ile takipteyim:)
      herkese bol şans:)

      YanıtlaSil