• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 18 Aralık 2013 Çarşamba

    Tosbağa'nın Dünyası Yeniden Aramızda :)

    Bir zamanlar tatlı, samimi, sıcak, sevecen bi blog vardı. Tabiki bir o kadar tatlı bi insanın elinden çıkabilirdi bu tatlı blog. Her paylaşımını zevkle okuduğum, ardından da tatlı bi arkadaşlık kurduğum bu blogger dostum Tosbağa'nın Dünyası.. Bi ara blogunu kapatmıştı ve blogger alemi olarak üzmüştü bizi. Şimdi kendisi tekrar aramızda. Aslında tekrar yazmaya başlayalı bi süre oldu ama ben bilgisayara pek bakamadığımdan sizlerle anca paylaşabiliyorum. Tavsiyemdir, okuyun bu tatlı insanı...:)



    4 yorum:

    1. canımmmmmmm çok tesekkür ederim bene seni tanıdığım için çok şanslıyım tesekkürler duyurun için

      YanıtlaSil
    2. Hemen bakıyorum ben de
      mommyslifetime.blogspot.com

      YanıtlaSil