• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 25 Aralık 2013 Çarşamba

    Rengarenk Çekilişimin Sonucu !!!

    Gecenin şu saatinde merhaba dostlar :) Bu saate kadar çekilişin sonucunu açıklayabilmek için kaldım, uzuun zamandır uğraşıyorum anca bitirebildim :) Ve çekilişim sonunda sonuçlandı !

    Çekilişte toplam 921 hak olmuş, ilk ve son haneye çıkmıyor diye isim girmedim ve 923 hane olmuş oldu. İncelemelerime gelince, paylaşım linki değil de kendi sayfalarının linkini veren bi kaç takipçim olmuş, onlara da üşenmeyip linklere girip bakmaya çalıştım ve hak ekledim fakat bazı linklerde paylaşım göremedim bazı linkler ise boş çıktı. Bunlar çok azınlıktaydı, bunlar dışında her türlü paylaşımı kabul ettim.

    Çekilişin her anını video ya aldım hem kimsenin içinde bir şüphe kalmasın diye hem de çok uzun bi liste olduğu için. İsimlerinizi de kontrol edebilirsiniz dilerseniz.



    Ve kazanann; ÖMÜR YILDIZDOĞAN



    Kendisini tebrik ediyorum, mail attım, en kısa zamanda cevabını bekliyorum. Bi kaç gün içinde cevap gelmezse çekilişi tekrarlarım, umarım hemen gelir, ben de hediyelerini hemen ulaştırırım, çok beğenir çok mutlu eder kendisini inşallah :)

    Çekilişime katılan, katılmakla kalmayıp tatlı yorumlarını esirgemeyen arkadaşlarım; beni mutlu ettiniz, herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Çekilişlerim bir aradan sonra tekrarlanacak, ben bu arada sizlere hediye seçiyor olacağım :)

    1 yorum: