3 Kas─▒m 2017 Cuma

Hediye Fikri: Porselen Kupa Boyama ♡

Merhaba! ­čĺź

Hediye almak, hediye vermek, hediye yapmak, hediye paketlemek ne g├╝zel ┼čeyler ♡ De─čil mii :)

Bu minik tatl─▒ hediye fikrini daha ├Ânce yapt─▒─č─▒m ba┼čka kupayla bloga yazm─▒┼čt─▒m. ─░sterseniz ona da g├Âz atabilirsiniz. ├ľzellikle bir erke─če bu hediyeyi yapmak istiyorsan─▒z belki fikir olur. E┼čime Star Wars temal─▒ kupa haz─▒rlam─▒┼čt─▒m :)

Gelelim mavimelodi G├╝lcan'a yapt─▒─č─▒m kupaya :) 


Arkada┼č─▒m ailesiyle yeni eve ta┼č─▒nd─▒, odas─▒n─▒ yeniden d├╝zenledi, yeni e┼čyalar ald─▒, eskileri odaya uydurdu.. ├çok beyazl─▒, az pembeli, pek tatl─▒, i├ž a├ž─▒c─▒ bir odas─▒ oldu :) Hatta odas─▒nda bir de kendine yetecek ┼čirin bir balkonu var. Balkonun dekorasyonunu daha bitirmemi┼č olsa da oras─▒ da ┼čimdiden pek ┼čeker :) Odas─▒n─▒ g├Âr├╝nce hemen bloga bir oda turu yaz─▒s─▒ haz─▒rlamal─▒s─▒n dedim, belki yak─▒nda gelir :)

Ben de ge├ženlerde ilk defa evine ziyarete gidebildim. Gitmeden de odas─▒na koyabilece─či, tatl─▒ bir hediye yapmak istedim ve akl─▒ma porselen kupa ├žizmek boyamak geldi :)


Ev hediyesi gibi oldu─ču i├žin i├žinde ev ge├žen s─▒cak g├╝zel bir s├Âz yazmak istedim. Bu y├╝zden bir taraf─▒na ' Home is where the heart is ' yazd─▒m. Az─▒c─▒k da ┼čekilli yapt─▒m. Asl─▒nda porselen kalemim bu kadar kal─▒n olmasayd─▒ yaz─▒y─▒ ├žer├ževeli yazacakt─▒m, hayalimdeki daha g├╝zeldi ama bu ┼čekilde de i├žime sindi :)


Di─čer taraf─▒ da bo┼č kalmayacakt─▒ tabi :) Kupan─▒n tasla─č─▒n─▒ ├žizdi─čim s─▒ralar havalar hep g├╝ne┼čli, ara s─▒ra ya─čmurlu ge├žiyordu. Ben de bu havalara uygun olsun diye g├╝ne┼čli ya─čmurlu basit ama ┼čeker bu bulutu ├žizdim :) Hatta ├žekece─či foto─čraf─▒ bile hayal ettim. Balkonda fiskosun ├╝st├╝nde, i├žinde kahve var, yan─▒nda beyaz bir vazoda yemye┼čil bir ├ži├žek ♡ :) Ama ne yaz─▒k ki ben hediyesini verdi─čimde sonbahar tamamiyle kendini g├Âstermi┼č, g├╝ne┼čten, ye┼čilden eser kalmam─▒┼čt─▒ :)) Olsun o ├žok sevdi hediyemi :)

Hediye yapmay─▒, vermeyi ├žok sevdi─čim i├žin bol bol hediye fikrine ihtiyac─▒m oluyor. Sizin de pratik, tatl─▒ hediye fikirleriniz varsa yorumunuzu bekliyorum ♡ :)

Mutlu cuma ak┼čamlar─▒ ⭐ :) ♡

10 yorum:

  1. Arada bak─▒p bak─▒p seviyorum barda─č─▒m─▒­čśŐ Te┼čekk├╝r ederimm­čĺŤ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. G├╝zel g├╝nlerde ├žay kahve i├ž in┼čallah :) ­čĺĽ

      Sil
  2. Merhaba, bloggerlar olarak birnirimize destek olmak i├žin son yaz─▒ma bekliyorum.
    https://aslolanguzellik.blogspot.com.tr/2017/11/haydi-bloggerlar-destege.html

    Yan─▒tlaSil
  3. Merhaba aslonan g├╝zellikten geldim blogunuzu ├žok be─čendim takibe ald─▒m :)
    Bana da beklerim :) Sevgilerimle ...
    senayilmazs.blogspot.com

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Te┼čekk├╝r ederim :) u─črayaca─č─▒m :)

      Sil
  4. Harika olmu┼č ellerinize sa─čl─▒k,kesinlikle ├žok g├╝zel hediye se├žene─či <3 Ayr─▒ca blog unuzu severek takibe ald─▒m,ben de beklerim.Sevgiler.. https://buseningezegeni.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
  5. ├çok g├╝zel durmu┼č bende severim b├Âyle kupalar─▒ :D

    Yan─▒tlaSil