• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 3 Kasım 2017 Cuma

    Hediye Fikri: Porselen Kupa Boyama ♡

    Merhaba! 💫

    Hediye almak, hediye vermek, hediye yapmak, hediye paketlemek ne güzel şeyler ♡ Değil mii :)

    Bu minik tatlı hediye fikrini daha önce yaptığım başka kupayla bloga yazmıştım. İsterseniz ona da göz atabilirsiniz. Özellikle bir erkeğe bu hediyeyi yapmak istiyorsanız belki fikir olur. Eşime Star Wars temalı kupa hazırlamıştım :)

    Gelelim mavimelodi Gülcan'a yaptığım kupaya :) 


    Arkadaşım ailesiyle yeni eve taşındı, odasını yeniden düzenledi, yeni eşyalar aldı, eskileri odaya uydurdu.. Çok beyazlı, az pembeli, pek tatlı, iç açıcı bir odası oldu :) Hatta odasında bir de kendine yetecek şirin bir balkonu var. Balkonun dekorasyonunu daha bitirmemiş olsa da orası da şimdiden pek şeker :) Odasını görünce hemen bloga bir oda turu yazısı hazırlamalısın dedim, belki yakında gelir :)

    Ben de geçenlerde ilk defa evine ziyarete gidebildim. Gitmeden de odasına koyabileceği, tatlı bir hediye yapmak istedim ve aklıma porselen kupa çizmek boyamak geldi :)


    Ev hediyesi gibi olduğu için içinde ev geçen sıcak güzel bir söz yazmak istedim. Bu yüzden bir tarafına ' Home is where the heart is ' yazdım. Azıcık da şekilli yaptım. Aslında porselen kalemim bu kadar kalın olmasaydı yazıyı çerçeveli yazacaktım, hayalimdeki daha güzeldi ama bu şekilde de içime sindi :)


    Diğer tarafı da boş kalmayacaktı tabi :) Kupanın taslağını çizdiğim sıralar havalar hep güneşli, ara sıra yağmurlu geçiyordu. Ben de bu havalara uygun olsun diye güneşli yağmurlu basit ama şeker bu bulutu çizdim :) Hatta çekeceği fotoğrafı bile hayal ettim. Balkonda fiskosun üstünde, içinde kahve var, yanında beyaz bir vazoda yemyeşil bir çiçek ♡ :) Ama ne yazık ki ben hediyesini verdiğimde sonbahar tamamiyle kendini göstermiş, güneşten, yeşilden eser kalmamıştı :)) Olsun o çok sevdi hediyemi :)

    Hediye yapmayı, vermeyi çok sevdiğim için bol bol hediye fikrine ihtiyacım oluyor. Sizin de pratik, tatlı hediye fikirleriniz varsa yorumunuzu bekliyorum ♡ :)

    Mutlu cuma akşamları ⭐ :) ♡

    10 yorum:

    1. Arada bakıp bakıp seviyorum bardağımı😊 Teşekkür ederimm💛

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Güzel günlerde çay kahve iç inşallah :) 💕

        Sil
    2. Merhaba, bloggerlar olarak birnirimize destek olmak için son yazıma bekliyorum.
      https://aslolanguzellik.blogspot.com.tr/2017/11/haydi-bloggerlar-destege.html

      YanıtlaSil
    3. Merhaba aslonan güzellikten geldim blogunuzu çok beğendim takibe aldım :)
      Bana da beklerim :) Sevgilerimle ...
      senayilmazs.blogspot.com

      YanıtlaSil
    4. Harika olmuş ellerinize sağlık,kesinlikle çok güzel hediye seçeneği <3 Ayrıca blog unuzu severek takibe aldım,ben de beklerim.Sevgiler.. https://buseningezegeni.blogspot.com.tr/

      YanıtlaSil
    5. Çok güzel durmuş bende severim böyle kupaları :D

      YanıtlaSil