• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 28 Kasım 2017 Salı

    Minik Çiçek Köşesi ♡

    Merhaba :)

    Evin belli yerlerindeki özellikli köşeler çok hoşuma gidiyor. Kendi evimde de uyguluyorum farketmeden :) Mesela geçenlerde yaptığım tatlı çiçek köşesi ♡ Çiçek köşesi diyorum ama daha güzel özellikleri de var bu köşenin.. Eşimle fotoğraflarımızın çerçeveleri ♡ Bir bütün oldu bence hepsi birlikte :) Bakmalık, huzurlanmalık ♡ Bir de bu köşenin ışığı çoğalsın diye abajur koydum, daha da huzur doldu sanki sarı ışıkla.


    Çerkezköy'de yaşadığımız zamanlar çok çiçeğim vardı. Hem eşimle bir şeyler ekmiştik hem de teyzem, annem saksı saksı çiçek vermişti. Hem salonda, mutfakta çok seviyordum bulunmasını, hem de balkonum rengarenk saksılarla doluydu :) Ama taşınma sürecimizde çoğu kurumuş, solmuştu.. Saksılarımız şu an balkonda bomboş duruyor, baharı bekliyorlar.. İşte o zamandan sağ kalan dayanıklı çiçeklerim bunlar :) Ancak minik bir çiçek köşesi yapılabilirdi bunlarla da :)



    Pembe saksılı aloeveram da yeni üyesi bu köşenin ♡ Arkadaşımın hediyesi :) Çok tatlı, anlamlı bir hediye bence, hem de canlı bir hediye :) Sıradan bir günde arkadaşınıza kahveye giderken böyle tatlı bir sürpriz yapabilirsiniz, çok sevindiriyor :)


    Karşısına geçip kahve içmelik köşe ♡ :)

    Mutlu günler! :)


    1 yorum:

    1. Ben de odamda böyle bir çiçek köşesi yapmayı düşünüyorum. Çok tatlı, çok mutluluk verici görünüyor gerçekten🌸💛

      YanıtlaSil