11 Mart 2013 Pazartesi

rengarenk günler ♥


Ankara'ya evime perşembe gidip cuma da akşama geri dönüyorum evden her hafta. Hareketli günlerim henüz başlamadı ama 1 saatlik yol da olsa her hafta art arda 2 gün yol gitmek bi hareketlilik katıyo. Bide hem burda hem Ankara'da çanta hazırlama derdi var. Kaç kilometre uzakta okuyan arkadaşlarımdan çok eşyam var odada. Toplamda anca 1 gün Ankara'da bulunduğum için ne gezebiliyorum ne de ailemle arkadaşlarla vakit geçirebiliyorum adam gibi. Tatillerde acısını çıkarsam da bazen çok kalasım geliyor ama küçük ve bi çok aktiviteden yoksun bi şehirde okumama rağmen birçok zaman burası daha çekici geliyo. 

Geçtiğimiz cuma evden erken çıkıp gezdim, alışveriş yaptım, koştur koştur eve gelip eşyalarımı yüklenip bi de yolun yorgunluğunu alıp öyle geldim. 
Ankara'da gezmeye çok vaktim olmadığı için hazır gezmişken çok alışveriş yapabileceğim bol indirimli bi yere gideyim dedim. Bir de tam Kadınlar gününe denk gelmişim iyi de oldu. Küçük bi araştırma sonucu %60-70 indirimli birsürü mağazanın bulunduğu -ki çoğu mağazada göremedim gittiğimde- Ankamall'i seçtim. Alışverişe değil de yemeye içmeye gitmiş gibi oldum ama ufak tefek bişeyler de aldım boşa gelmiş olmayım diye, çünkü pek bana göre bişey bulamadım her şey aynıydı. Buraya bikaç şey getirebildim çantalarım ağzına kadar dolu olduğu için sığdıramadım, getirdiklerimi de fotoğrafladım tabii. 

Buraya gelince bir de burda poşet poşet hem kendime hem hediyelik hem de biraz erken ama happy box için bişeyler aldım. Henüz 5 gün geçmesine rağmen kredimi yarıladım ama olsun çok tatlılar. 


 Aslında daha çok foto var ama happy box'a koyacağım şeyler olduğu için ve heyecanı kalbolmasın istediğim için onları daha sonra paylaşırım artık. 


Düzenli takip ettiğim Evim. Yeni sayısı çıkmış hemen aldım, şuan incelemekteyim, bitirince beğendiklerimi paylaşırım. Hatta yapılmalık güzel şeyler varsa vakit bulunca dener de paylaşırım. 

Bi kahve döküyüm de dergi okuyayım :)

Hayat güzel ya.

6 yorum:

  1. ne kadar rengarenk günlerin var senin hakikaten:)o zaman daha sonra açıklamalı yazısını istiyoruz bu ürünlerinn
    oh keyife bak yaa canım istedi bende kahve yapcam:))

    YanıtlaSil
  2. maşallah diyelim o zaman hepimizin rengarenk olsun!

    inşallah yaparım ya ben de istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. kozmetik delisiyim aldıklarını incelemeye çalıştım ve çok beğendim:)daha sonra açıklarım demişsin bekliyorum o zaman..:)

    YanıtlaSil
  4. Evimmm çok severim bende çok şey yaptım bende dergiden görüp yeni sayısını hemenn almalıyım:))

    YanıtlaSil