• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 6 Ağustos 2013 Salı

    Beni Böyle de Sevin ! :)

    Yepyeni, capcanlı, rengarenk rengarenk yakamoza hoşgeldiniz dostlarım ! :) Blogu açalı 1 yıl olmuş ben hala ilk gün yaptığım tasarımıyla kullanıyordum artık sıkıldığımı farkettim. Dün oturdum biraz değişim lazım dedim başladım bloga yeni ciciler hazırlamaya.. Böyle oldu işte güzel de oldu içime sindi artık 1 yıl da bu haliyle kullanırım herhalde :) 


    Ben böyle heyecanlı değişiklikler yapmaya, yenilenmeye hem blogumda hem kendi hayatımda yelkenler açmışken dün akşam kötü bi olay yaşadım, istemeden bi tartışmaya kavgaya karıştım, olayın ilk karakterleri bizken, olay bizi aşıp bizi korumaya çalışan insanlarla bizim tartıştığımız insanların tekmeli yumruklu çatallı kavgasına dönüştü. Karşı taraf, polisin her türlü haksızsınız kaybeden taraf olacaksınız uyarılarına ve bizim şikayetçi olmamamıza rağmen şikayetçi oldu bizi korumaya çalışan son derece iyi niyetli insanlardan. Ben de yarın tanık olarak karakola ifade vermeye gideceğim, dua edin şikayetçi olunan tarafta ben de olmayayım, bayram öncesi uğraşmayayım ilginç insanlarla. Dün akşamdan beri içim sıkılıyodu, bu değişiklik öyle iyi geldi ki..:) Sizce nasıl olmuş, sayfayı açtığınızda içinizde açılıyor mu merak ediyorumm ? :)

    Beni Böyle Sev vaktim geldi benim, mutfağı yanıbaşıma topladım izliyorum. Yayındayken izlememiştim bu diziyi zaten bana uymuyordu günü, şimdi yaz dizim oldu, yeni sezonda da devam edeceğim heyecanla :)




     İzlemediyseniz izlemiyorsanız tavsiyemdir deneyin bu diziyi, mutlu ediyor.:)


    Tatlı mutlu geceler, huzurlu, rengarenk günler bizim olsun ! :)

    12 yorum:

    1. vaaayyy nolmuş böyle... bi değişik geldi yaa alışmışım eskisine :) hadi bende sana değişik birşeyler göstereyim görüntülü konuşalım da :)

      YanıtlaSil
    2. çok şeker olmuş bence güle güle kullan canım :D bende bu diziyi arada izliyorum.İnsanın bu çift gibi aşık olası geliyor :D

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aynen yaa bi ben öyle düşünmüyorum :) Teşekkür ederimmm :)

        Sil
    3. :) güzel olmuş eline sağlık

      YanıtlaSil
    4. :) merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve bende beklerim ilk dikkatimi çeken çikolata dikkatimi çekti çok hoş bir post :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Çok teşekkür ederim ben de uğrarım mutlaka :)

        Sil
    5. çok cici olmuş, güzel paylaşımlarda kullan inşallah..

      YanıtlaSil
    6. Merhabalar;
      Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
      435. takipçiniz benim.
      Bu arada çok güzel bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
      Sevgiler
      http://whiteglaze.blogspot.com
      twitter: @_gamzeahmet_

      YanıtlaSil