21 Ağustos 2013 Çarşamba

Rengarenk hobi masamda neler var ?¿

Merhaba rengarenk bloggerın rengarenk insanları ! :) 

Son postumda odamdaki sandığın nasıl mini bi hobi masasına dönüşüverdiğinden bahsetmiştim. Bu masada bir şeylerle uğraşmaya gerek yok mutlu olmak için önünde ööylece durmak bile yetiyo, içimi açıyo, rahatlatıyo. :) Bikaç bi şey yapmış olduğumdan da bahsetmiştim, öyle güzellikler yaptıkça daha da mutlu ediyor tabi. Sonraki postlarımda da el emeği göz nuru ürünlerimden bahsedeceğim.

Bazı blogger arkadaşlarımdan mail aldım hobi masanın detaylarını da görmek istiyoruz diye. 2 gündür gezdiğimden masanın başına oturup da çok uğraşıp fotoğraf çekemedim ama ilk düzenlediğimde çektiğim fotoğrafları koyayım, kutuların genel görünümlerini hemen paylaşayım istedim, hoşlarına gittiği için mutlu oldum çünkü :) Ara sıra kutuların içlerini çektikçe face de twitterda falan paylaşırım :)


Masamda en favori ürün renkli bantlarım galiba :) Hem kendim gördükçe alıyorum hem hediye geliyo 2 kutu oldu bantlar :) Bi de kurdelelerimi çok seviyorum, ne bulursam sarıp sarmalayıp kurdele dolayıveriyorum etrafına. Kına keseleri de vazgeçilmezim. Küçük hediyeler için daha ideal bi hediye paketi olamaz. Onlarda bi kutuyu doldurmuşlar.


Notluksuz hiç hobi masası olur mu.. Yapacaklarımı, istediklerimi, alınacakları sıraladım bile, postitler notluğa tutturuldu bu fotoğraflardan sonra.:) Odada kaç tane radyasyon yayan elektronik ürün var, o yüzden gördükçe kaktüs alıyorum radyasyonu emiyo diye. Bi tane de bu masaya koydum. Cupcake kumbaram da masanın en önemli parçalarından. İstediğim malzemeleri düşünmeden çok çok alayım diye elime geçen bozukları bu kumbaraya atıyorum. Pembe olan da kokulu sabun. Not kağıtları bitince kartonun içine koydum sabunu, tatlı bi görüntü oldu. 

Böyle tatlılıklarla uğraşmak huzur veriyor insana, sıkılan ve hobi merakı olanlar için güzel bi aktivite. Benim odamda çok mobilya var o yüzden yapabileceklerim kısıtlı, siz daha güzellerini, daha kullanışlılarını yaparsınız. :)

Başka rengarenk postlarda görüşmek üzere, rengarenk günler diliyorum hepimiz için :)

8 yorum:

  1. Harika çok severek okudum. Hobi masanız da gerçekten rengarenk ve çok cici...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutlu ettin beni :)

      Sil
  2. ne kadar özenle yapmışsın:) tam da blogun gibi rengarenk olmuş:) çok beğendim ben gelsen de benim evime de çeki düzen versen güzel güzel donatsan:)
    ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim valla arkadaşlarımın odalarına da elim değmiştir :)
      Çok teşekkür ederim sana.:)

      Sil
  3. cup cake aşkına o ne güzel bir kumbara nereden aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana hediye gelmişti.Gimsa'larda varmış Ankara'daysan

      Sil