• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 23 Ağustos 2013 Cuma

    Bu sabah bir umut var içimde ! :)

    Merhaba rengarenk güzel blogger dostlarım ! Bugünlerde beni mutlu edecek, hayatımı güzelleştirecek, tüm günümün güzel geçmesini sağlayacak bi takım şeyler oluyor. Çok da iyi güzel oluyor.:) Bazıları ufak tefek tatlılıklar ama günümü güzelleştiriyor, bazıları da bi ev büyüklüğünde çikolatalı cupcake kadar kocaman.

    Biliyorsunuz daha yeni değiştirdim blogumun kıyafetlerini hem de 1 yıldır hiç değiştirmemişken. Uzunca bir süre de değiştirmem diyordum ama bugün değiştirmemi sağlayacak çok hoş bi olay oldu ben de hemen sizlerle de paylaşmak istedim :) 

    Bikaç gün önce hiç tanımadığım yeni bi blogger arkadaşımdan mail aldım, bikaç soru yöneltmiş bana. Ben de elimden geldiğince yardım etmeye çalıştım. Sonra bi teşekkür maili aldım, o bile gülümsetmeye yetmişti beni zaten. Bu sabah da maillerimi kontrol ederken yine o arkadaştan mail gelmiş, açtım baktım dünya tatlısı bi header ! Bana teşekkür amaçlı hem de blogumu beğendiği için bi hediye yaptığını söylemiş :) Zaten hem bana hem bloguma oldukça hitap ediyor, bi de hediye olması, hem de benim yaptığım küçücük bi şeye karşı yapılması, bu headerı deli gibi sevmeme neden oldu ! :) Ne kadar sevindiğimi, çok beğendiğimi yazdığım mailimden sonra da yine benim için yaptığı arkaplanı gönderdi, daha da sevindirdi :) Sizce nasıl olmuş blogum ??


    Sabah, güne bu kadar güzel başlayınca bugün istediklerim hep oldu, işim rast gitti gün boyunca. Bazı güzel olaylar da geldi başıma :) Alışverişe çıkmıştım, istediğim her şeyi buldum aldım hatta bu da büyük bi şans değil mi :)) Böyle tatlı insanlarla karşılaşalım hep inşallah ! :) 

    Peki kim bu tatlı blogger ? 

    I'M THE HAPPIEST

    Kendi gibi tatlı bi blogu var, siz de uğrayın, size de uğur getirir belki :) Sevgili i'm the happiest; bir de burdan sana çok çok teşekkür ederim, çok sevdiğimi, çok sevindiğimi tekrar tekrar söylerim :)


    ✿           ✿           ✿           ✿           ✿           ✿           ✿           ✿


    Dün Şirincimle konuşurken güzel bi mesaj geldi, onu da paylaşmak istiyorum hazır tatlı arkadaşlardan bahsetmişken :)

    "Ama ben seni çoook ben seni çook çok sevdim. Paramızı geldiğin gün bitirmeyi, geri kalan bikaç haftayı açlık sefalet içinde (!) pizza yiyerek geçirmeyi, hunharca bi milyoncu gezmeyi, çoğu zaman içmeye füsti'miz olmadığı zaman her gördüğümüzü beğenip almak istemeyi, watsons ve gratise girince afallayıp saldırmaya nereden başlamayı bilemeyişimizi, küfür kullanmamak için yerine ilginç kelimeler uydurmayı, en çok da saçmalamayı çok özledim oluuuum."

    Henüz tatilime neredeyse yeni başlamışken, böyle şeyler oldukça hemen okul açılsın istiyorum işte ! :)

    16 yorum:

    1. Ba yıl dım. hem bloguna hem hediyene hemde yaşadığın bu güzel olaya:)kalbi güzel olan güzel insanlarla karşılaşır zaten...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim canım güzel görüşün için de beğenin için de..:)

        Sil
    2. Çok yakışmış hemdeee:)çok şanslısın yapanında ellerine sağlık çok düşünceli gerçekten:)

      YanıtlaSil
    3. yine bloguna yakışır rengarenklikte;)giydirenin eline sağlık
      Şirinin mesajı da çok özendiriyo gerçekten okula:))

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederimm :)
        Dimi canı istiyo insanın :)

        Sil
    4. Tam senlik yapmış sanki biliyo gibi blogu açınca insanın içi de açılıyo yine güle güle kullan canım yeni cicilerini öptüm

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Aynen yaa beni bilir gibi yapmış sağolsun..Çok teşekkür ederim Serpil ablacım ben de öptüm.

        Sil
    5. Çok şirin olmuş header'ında arkaplanında tatlım. Güle güle kullan. :)

      YanıtlaSil
    6. Tasarimi cok guzel yapmis arkadas, cok basarili. blog gibi cici bici bir tasarim. ellerine saglik, gule gule kullanin. :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben de çok şanslıyım tabii :)Çok teşekkür ederim :)

        Sil
    7. Tekrar tekrar tekrar teşekkürler beğendiğin için :) Elimden geldiğince güzel yapmaya çalıştım :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Şahane oldu hemde :) Ben teşekkür ederim tekrar :)

        Sil
    8. Bayıldım canım.çok güzel bir hediye..

      YanıtlaSil