• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 7 Ağustos 2012 Salı

    Aslında çok düzenli ama çok karmaşık tatlı makyaj masam :)

    Hepimize yetecek kadar bakım ürünlerim, makyaj malzemelerim, kokularım var. Maşallah! Daha önceki dolap kaplama postumdaki dolap işte bunlarla dolu. Hatta bikaç kutum, bikaç makyaj çantam var birde bunlarla dolu. Bide bu küçük masam var odamda. Bu masanın özelliği hep kullandığım ürünlerle dolu olması. Şu sıralar pek sıkılcak vaktim olmuyo ama bi boşlukta olduğumda hemen geçiyorum başına ne varsa sürüyorum sıkıyorum :) 
     Odamın genel halini henüz koymadım ama galiba odak noktası bu masa.. Ya da ben çok seviyorum öyle bişey :) Küçük ve eğlenceli görünüyor. Bu pembe örtüden başkası olmazdı heralde buraya o kadar yakıştı. Masada bide minik çekmece var. Selpakların pamukların yeri de burası. Çok da pratik benim masam.
    Neler neler var bu masada..
    Oriflame optimals serisi tonik hem gün boyu birikmiş kirleri hem makyajımı temizliyor yüzümden. Gece yatmadan ilk bunu sürüyorum. Sonraa temizleyici sütüm. Sadece temizlesin diye almıştım sivilce lekelerimde gitti zaten o şişe burada boş, sonunu kullanıyorum :) Mavimsi görünen şişe oksijenli su nefes aldırıyor cildime. Yeşil olan kızarıklıkları ve lekeleri gideriyor oyuncak yaptım onu kendime. Very me renklendirici de fondöten gibi ama değil cilde doğal görünüm verip kayboluyor.Hem de bitkisel içerikli.
     Bunlar duşta kullandıklarım. Gliss sıvı saç kremini saçın heryerine sıkın taramaya bile gerek kalmıyor tarak cidden şampuan reklamlarındaki gibi akıp gidiyo saçtan tavsiye ederim. Duru Gourmet duş jeli vişneli tartlısını hemen deneyin. Bu kadar gerçek kokan bi duş jeli daha yoktur heralde. Bide Watsons .ın çileklisi var duş jellerinden. Bu resimdekini denemek için almıştım. Duştan çıkasınız gelmiyor söyleyeyim.
     Hexadermal el dezenfektanını okulda seminere tanıtım için geldiklerinde almıştım. Nerde vardır diye bakmadım ama güzel bişey çok kullanıyorum. Pembe kapaklı olan bi aseton kutusu. Aseton bitince bi güzel yıkadım temizledim içine doldurma kolonyacılardan meyveli kolonya doldurdum. Küçücük bişey çantamda duruyo heryerde kullanıyorum. Kutusu da güzel. Doldurma kolonyacılara gidin çok hoş kokular oluyor. Adı doldurma kolonyacı değildir ama heralde :) Oriflame'in kremleri çok sahici kokuyor kutuları da al beni diyo. Biri çilekli biri portakallı. Bulabiliyorsanız tavsiye ederim.
     Bunlar son zamanda kullandığım renkler. Golden rose 97 hem rengi bayağı iyi hem de mat duruyor hiç parlaklığı yok. Annem ölü balık gibi dese de. Elegant 317 koyu yeşil. Çok aradım. Gabrini 330 pembe kırmızı arası gibi duruyor. Bu da değişik.
     Bu da makyaj paletim. Far, allık, pudra, aydınlatıcı, ruj, parlatıcı ve aplikatörleri var. Oriflame'den kampanya varken fırça setiyle birlikte almıştım. Aldığımdan beri eyeliner ve maskara dışındaki bütün süründüklerim işte burda. Keşke eyeliner ve maskara da olaymış ömür boyu tek bunu kullanırdım.
    Alışveriş yaptıkça kullanıp beğendiklerimi postlamayı düşünüyorum. Yeni kolim de yakında gelir zaten. Onu açmakta ayrı bir zevk..:) Diğer ürünleri mağazalarında bulabilirsiniz Oriflame'e de üye değilseniz üye olabilirsiniz. rengarenkyakamoz@gmail.com 'a bir mail atarsanız yardımcı olurum.
    Bakımlı kalın :)


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder