5 Ağustos 2012 Pazar

Eviniz odanız için tatlı fikirler :)

İki haftadır sardım yine odama. Sürekli bir şeyler alıyorum bir şeylerle uğraşıyorum. Huzur veriyo :) 
Mesela mesela.. 
Dolaplarınız eskimiş ya da onlardan sıkılmışsanız hemen yenisini almayı ya da onlardan kurtulmayı düşünmeyin. Nasıl olsaydı hoşunuza giderdi onu düşünün..

Sonra bi alışverişe çıkın hobi mağazaları, tuhafiyeler, 1 milyoncu diye tabir edilen mağazalar..hepsini gezin isteğinize uygun birsürü şey bulacaksınız. Kendinden yapışkanlı duvar kağıtları her işi yapmaya uygun mesela. Mutfak için satılan plastik dantel çeşitleri var. Ben sade beyazını aldım renklileri desenlileri de var. Kendinden yapışkanlı ama sıcaktan kendini bırakıyo yapışmıyo bide tutkal bulundurmanız işinizi kolaylaştıracaktır. Fiyatları da çok uygun 4 liraya tüm odanızı farklılaştırabiliyorsunuz.

 Bikaç yıl önce aldığım 3lü gardrobumu ayırdım tekli olan kısım 2 li olana vidalanmıştı sadece vidalarını söktüm.

 Sonra kendinden yapışkanlı duvar kağıdını dolabın ölçülerine göre kesip dolaba yapıştırdım sonra da plastik danteli kenarlarına yapıştırdım. Hem dolap hem oda bambaşka oldu :)
 Bu da dolabın ikili olan kısmı. Farklı bi kağıt kullandım ve danteli sadece üst kısmına yapıştırdım.
Bu da çalışma masam. Bu masada pek çalışmasamda.. Bunu bugün yaptım işte. Kapakları fotoğraflarımla doluydu artık çıkarmanın zamanı gelmişti. Bu da çıplak hali.
Masama sadece dantel yapıştırdım. Böyle de tatlı oluyomuş :) Sadelik isteyenler için daha uygun.
Yaz tatilinde evdeyseniz bide pazar günüyse sıkılmaya vakit yok yapcak şey çook :)

2 yorum:

  1. dolapların muhteşem olmuş bana harika fikirler verdin çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil