• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 13 Ağustos 2012 Pazartesi

    Nane gül frambuaz elma şekerini karıştırın işte öyle kokuyor odam.miss

    Daha koridordayken hafif bi koku geliyo odaya girince evde değil de bambaşka bi yerdeymiş gibi hissettiriyor. Hayatımın büyük bi kısmını odamda geçirmeme rağmen her seferinde böyle hissediyorum ben. 
       İşte bu keseler sayesinde.. 
     Odanın her yerinde bu keseler var. Kapı kolunda, dolapların kapağında, pano iğnesinde asılı... Bu keseleri bulmakta çok kolay. Daha önce sanatoryumda bi tuhafiyeden almıştım ben. Sıhhiye sosyete pazarında da gördüm, başka tuhafiyelerde de vardır. 50 kuruşa 1 liraya bulabilirsiniz heryerde.
    İsterseniz benim gibi odanızın heryerine isterseniz belli bir yere odanızın dekoruna, renklerine uygun seçin. Bi arkadaşıma birkaç tane yapıp götürdüm o panosuna astı hepsini mesela. Panonun hemen yanında koltuğu var. O koltuğa oturup sohbet etmek daha da zevk veriyo artık. :)Bu arada hediye de edilebilir bişey yani. Kendi yaptığım küçük sevimli bi kutunun içinde vermiştim. Çok şaşırdığını sevindiğini hatırlıyorum.
    İllede keseye koymak gerekmiyor tabii. Aklınıza başka ne geliyorsa odanıza da uygunsa yapılabilir. Meselaa benim aklıma gelen bişey daha var. Küp notluğum vardı kağıtlarını bitirdim ama kutusu çok hoş atmaya kıyamadım. Hemen bunu da kullanayım dedim.  
      Peki içine ne koyalımda bu kadar güzel koksun.. Ben daha önce lavanta tohumu çiçeği koymuştum. Keskin bi kokusu var ama odaya yayıldığında hafif oluyor. Tercih edebilirsiniz. Aktarlarda çeşit çeşit bulabilirsiniz. Bi süre kokuya alışınca artık sıkıyor değiştirmek istiyo insan. Şuanki keselerde çok saçma bişey var. Sabun. Nane ve frambuazlı, elma şekerli sabunlar. Çok doğal kokuyorlar gerçek gibi. Küçük rendem var özellikle bu iş için aldım. Rende bulana kadar bıçakla da yapabilirsiniz. Sabunları havuç rendeler gibi rendeliyorum keselere dolduruyorum. Bu kadar. Sıkıldıkça da başka kokulu sabunlar kullanıyorum.
     Bi de mum hastalığı var bende. Kokulu görünce dayanamıyorum alıyorum. Çilekli ve güllüler var genelde odamda. Sabunların kokusuna da en çok uyum sağlayanlar bunlar. Gece abajurun ışığında bide kokulu mumları yakınca nasıl güzel kitap okunuyor anlatamam :)
     Mum tabiki heryerde var. Benim en çok tercih ettiğim yerler IKEA ve YANKEE CANDLE. IKEA Ankara da Anatolium da. Yankee Candle, Ankara Ankamall de var. Bayağı mum çeşitleri var ve çok yoğun kokuyorlar. Buradan da bakabilirsiniz http://www.yankeecandle.com .
     Bu şişelerde dee farklı bişeyler istediğimde yaktığım tütsülerim var. Birinde lavanta aromalı birinde gül aromalı tütsüler.. Oldukça farklı duygular yaşatıyor. Tütsüleri de kolay bulabilirsiniz. Ben kızılay circoptan almıştım. Bu arada bu şişelerden biri mojo biri soda şişesi. Bi aralar boyamıştım :)


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder