• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 12 Eylül 2012 Çarşamba

    Huzur. Ne güzel şeysin!

    Bişey farkettim. Uzun zamandır oturup napsam diye düşündüğüm can sıkıntısından televizyon karşısında pineklediğim olmuyo. Geziyorum tozuyorum alışveriş yapıyorum, kahvemi alıyorum staj dosyamı yazıyorum, az da olsa gitar çalışıyorum, blog için fotoğraf çekiyorum.

    Mutfağa girip yeni tarifler deniyorum. Pasta, salata, meyvelerle uydurduğum şeyler, içecekler.. Bazen anlıyorum beğenmediklerini suratlarından. O öyle yapılıyo bi kere bilmiyolarki şekerim!

    Odama bi giriyorum cici bici şeyler yapıyorum birsürü. Tuhaf tuhaf koleksiyonlarım var tamamlamaya çalışıyorum. Kıyafetlerimi değiştiriyorum. Kumaşları ve annemi bi arada buldukça bişeyler kesip biçiyorum dikiyorum.

    Bikaç gün oldu yine birsürü kitap aldım. Bayadır cinayet okuyodum annemden babamdan korkar oldum biraz değiştireyim kitapları dedim. Mutlu tatlı huzurlu şeyler aldım. Bi başlayınca okuyorum saatlerce.

    Saçlarımı çok seviyorum <3 

    Toplanıp lunaparka, buzda kaymaya gidiyoruz. Hava çok iyi bu aralar akşam o kadar güzel esiyoki arkadaşlarla gezintiye çıkıyorum. Ortalık biraz sakinleyince salıncağa binip doyasıya sallanıyorum. Uçuşuyo saçlarım üşümek bile güzel böyle havada. 4 5 yaşlarındaki çocuklar inmemizi bekliyo sıraya giriyolar. Sizin daha çook vaktiniz var kızımm! Neyse anneleri gelince iniyoruz.

    Şükürler olsun!

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder