• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 7 Eylül 2012 Cuma

    Ne eğlenceliymiş şu mim herkes mimlesin rengarenkyakamozu =)

    Melodram saolsun hem kendisininkini okurken hem de benimkini yazarken eğlendirdi beni:)  İşte benim cevabım..:)



    Günün nasıl geçti?;   Sımsıcak busbunaltıcı güneşin altında gezdim durdum. Sonbahardayız ya eylül eylüllüğünü bilsin!


    İsim vermeden bahset!;  Fotoları yazılarından güzel. Benim gibi Paris hayranı. Her gün mutlaka bi açıp bakıyorum:)

    Neden hep cam kenarı?;   Yol izlemek falan güzel de aslında çok büyük iki sebebi var. Birincisi ben araba 100km hızla giderken bile mağaza vitrinlerinden dışarı koyulmuş askılardan kıyafet bakarım her fırsatı değerlendirmek lazım. İkincisi ayakta yolcu alan otobüslerle ilgili. Yer bulamayıp yanımda dikilen meraklı ablalar teyzeler mesaja bakarken mesajımı okuyup bununla kalmayıp cevabımın ne olcağını bekliyolar. Valla yapıyolar.

    Bugün kendin için ne yaptın?   Annemin 'kızım sende okula başlıcaksın da üniversiteli olduğunuda hatırla' gibi söylenmeleri eşliğinde birsürü defter kalem aldım kendime. Tutamıyorumki kendimi nasıl güzeller.

    Twitter Ana sayfanı aç, gözüne ilk takılan? 
    Twitter'm yok bende Face'i söyleyim. Angry Birds'te kim kimi geçmiş öğrendim. 

    Düşün ki o bunu okuyacak; Gel artık gel! Amin.


    Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?; 


                                                                           Yine güldüm bak.




    Klavye'ye bakmadan bir şeyler yaz; 
    okulda yaklaşrı. ben daha dinlenmedimki hazır depilim. ama acatip valiz hazırlauasım var. şunu yazayımda bi iki bişey atıyım valize.

    Bir cümle düşün, sonra kelimenin yerlerini değiştirerek yaz;   
    yemek acaba kokuları mutfaktan ? ne geliyo yemekte var 

    Ctrl + V yap; 
    Bir cümle düşün, sonra kelimenin yerlerini değiştirerek yaz;   -Üstteki soru çok uzundu kopyalarken dikkat etmedim=)


    Bu mim benden de bütün bloggerlara gitsin:)

    3 yorum:

    1. Fırattt ya yerim onu ben :)))

      Neden cam kenarı? sorusuna verdiğin cevap tapılası niye ben düşünemedim onu :D

      YanıtlaSil
    2. Her genç kızın başına geliyo böyle şeyler.p

      YanıtlaSil
    3. Bu teyzeler yüzünden bende msjlara bakamiyorum. Ancak indiğimde bakabiliyorum tuaf ama komik ve güzel yani güzel bir anı kalıyor gülümsemek için bir sebep daha diyorum😊😊😊

      YanıtlaSil