4 Eylül 2012 Salı

Köyümün evleri kapıları :)





 Her yıl gittiğim her zaman gezip gördüğüm yerler foto.luk mekan arayınca nasıl güzel göründü gözüme. Bu mavi kapıyı gördüm herkese gösteriyim dedim çektim hemen. Sonra başka arayım çekiyim de post yapıyım bari dedim. Bayağı gezdim hava da esiyodu çokta iyi güzel oldu :)


Eminim çoğu estetik amaçlı yapılmadı bu kapıların, boyalarının ama bide eskiyince o kadar şahane durmuşki. Tam köy bu gezdiğim yerler. Köy çok değişti aslında küçük şehirlerden pek bi farkı yok. Ama 'köy' özelliğini koruyan ya da 'şartlardan korumaya mecbur kalmış' yerleri de var böyle.


 Bu kapılara bakınca hep anlatılan eski komşuluklar canlandı benim zihnimde..


Bu kavak yelleri aslı nın evi değilmi olum.s  Aynısını Orta'ya da yapmışlar.






 Bu evin geri kalan kısmıda duvar. Bu taraftaki tek pencere bu. Ne düşünmüşler merak ettim. Kışın soğuk girmesin diye belkide..






 İçerde tavuklar yemleniyo. Teyzede bana bakıyo 'napıyon' dercesine. Aldırmadım çektim saygıdan kareye almadım ama. Hem görür falan rastlar belki bloguma :)



 Bahçe duvarları hep taştan böyle. Yeni yapılanlardan daha güzelki..


 Bu da köyümdeki bi evin kapısı işte.. :)


2 yorum:

  1. Ben de köyleri severim. Saflığı ve doğallığı simgeler bana.İnsanı da bir başkadır yalansız,riyasız.Aynı evlerinin kapıları gibi sağlam ve dimdik olurlar.Doğallıktan olsa gerek.Özlemişim oraları,ne iyi ettiniz de yayınladınız.Bloğunuz çok güzelmiş,güzel fikirler ve paylaşımlar var.Ayrıca bana da beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsınız:) Güzel fikirleriniz için teşekkür ederim..
    Takipteyim;)

    YanıtlaSil