• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 2 Nisan 2013 Salı

    Ele yapılan hayvan figürleri (Bir el de siz verin ! )

    Geçenlerde avm de güzel bi sergi fotoğrafladım. Ele yapılan hayvan figürleri. Daha önce de nette rastlamıştım, mutlaka görenleriniz olmuştur. İlk bakışta gerçek sanıyorsunuz. Özellikle yakından çekilmiş olanları. 
    O kadar 3 boyutlular, gerçeklerki kulaklarını burunlarını elin neresine, hangi parmağına çizmişler diye kendi elime bakınırken milletin 'Deli mi bu?' bakışlarına maruz kaldım. Ha bi de foto çekerken. 'Nette var kızım bunlar boşuna çekiyosun' bakışı atanlar da var ki pek ruhsuzlar !

    Hepsinin bir el olduğunu düşünmeden bakınca çok doğal görünüyo. İşin detayına girince, elin neresiymiş diye bakınca çok şaşırtıcı oluyo.


    Sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum :)








    Araştırıp ben de yaptırmak, yapmak istiyorum. Eğer bi girişimim olursa onları da paylaşırım ;)


    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder