• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 6 Nisan 2013 Cumartesi

    İNNA 'Çingenem' söylemiş benden güzel söylemiş !

    Geçtiğimiz hafta Süleyman Demirel Üniversite'sinde bahar şenliği varmıştı ve İnna geliyodu. Biz de gidecektik okulca, her şey ayarlanmıştı. Hatta ben elimde gezinin broşürleri kantini turlayarak millete dağıttım, tanıttım. Paraları verdik, yerler ayarlandı, heyecanlı heyecanlı beklerken bikaç aksaklık çıkmış gezi iptal oldu. Biz de youtube dan takip ediyoruz konseri artık. Videolara bakarken İnna'nın Çingenem'i söylediği videosuna rastladık. Coşturmuş milleti iyi de söylemiş de az ezberlemiş :)



    Artık bizim bahar şenlikleri de gelse, en azından artık açıklansa kimler varmış. Her yıl bi ton liste çıkıyo Şebnem Ferah, Duman... liste uzuyoo ama gelen yok ! Bu yıl gelin, bize de gelin ^.^

    3 yorum:

    1. O listelerden bizdede yapılmadı daha.Umarım güzel isimler gelirler bahar şenliğine.Bayılıyorum baharın gelmesine :)

      benim blogumada beklerim seni canım;
      http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

      YanıtlaSil