• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 7 Nisan 2013 Pazar

    İnsanın kırtasiyeci bi arkadaşı olacak böyle :)



    Ankara'ya evime ne zaman gitsem bu minik kutucuklar fazlalaşıyo. Babası kırtasiyeci olan bi arkadaşım var saolsun her gittiğimde dolduruyo çantamı öyle gönderiyo beni :) 

    Bi defter alayım, kalemimi kaybettim diyeyim hemen ne istersem ellerimde buluyorum. Herkese lazım ama dimi :)

    Ondan gelen şeyler bile yetmiyo bana ama kozmetik ve kıyafetten sonra en çok para yatırdığım kırtasiyeler !

    En üstteki pembe kutuları takım olarak almıştım. En kullanışlı olan orta boyu olduğundan onu çekilişime koymayı düşünüyorum. Rengi de pek tatlı, çubuk çubuk onlar, orijinal bi kutu :)
    Mavili büyük olan Amerika'dan geldi o da başka bi arkadaşımdan :) 


    Renkli renkli kutu delisiyim 








    6 yorum:

    1. bu kutular nasıl güzel öyle:)hem seninle hem de arkadaşınla arkadaş olmak istiyorum:)))

      YanıtlaSil
    2. Kutular harikalar demekki yalnızca ben değilmişim kutu aşığı :)

      YanıtlaSil
    3. Kalpli olan herşeye bayılırım :)

      http://loveandsmile.wordpress.com/

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. şimdi farkettim benim kutular da hep öyle denk gelmiş :)

        Sil