28 Nisan 2013 Pazar

Mor kafa oldum !


Daha önce bahsetmiştim saçımın uçlarını mora boyadım diye. Çok sevildi çok tutuldu, benim de zaten yapasım vardı ve de normalde koyu renk olan saçlarım sıkılmış bi halimin azizliğine uğramış, açık renk olmuştu, bu halinden de artık sıkılmış, pek hoşnut değilken tamamını boyayayım dedim. Ve yaptımmmm! 

Mor saç uzun bi zamandır hayalimdi benim, çok fazla boya denedim, güneşte azcık parlamaktan başka sonuca ulaşamadım hiçbirinde. Kuaförde boyatmayı hep düşündüm ama hem saçımın olacağından fazla yıpranacağı düşüncesi hem de aktığında saçımın alacağı tuhaf sarı(!) renk beni hep vazgeçirdi bu düşünceden. 

Hayatımın boyasını ise tamamen tesadüfen buldum. Önceki postlarımda bahsettiğim gibi Şirin alırken ısrar edince ben de bide bunun morunu deneyeyim bari dedim. Boya her yerde var. Nevacolor diye bi marka. Açık viyole rengi. Ben  açıcısıyla 3 buçuk tl ye aldım. Yalnız 3 tane gitti tabi benim saçıma. Toplamda da oldukça ucuza geliyor tabi. 

Ucuzluğundan ve markayı pek duymayışımdan dolayı önyargı vardı, ama boyadıktan sonra tüm olumsuz düşüncelerim gitti. Açıkçası içeriğine pek bakmadım başta sadece uçlarını boyayacağım diye. Bi kere aşırı, gözle görünür bi yıpranma olmuyor, boyadığım gün saçımda bi sertleşme oldu ama ertesi güne bi şey kalmamıştı. Kokusu yıkadıktan sonra tabiki biraz kalıyor, bi iki güne o da geçiyor. Kısacası çoğu ortalama boyalardan çok daha iyi. 

Renk konusunda harika. Tam görülen rengi çıkarıyor resmen. Şirin de önce kızıla sonra fuşyaya boyadı aynı boyanın. Özellikle fuşya olan tam tuttu, mordan sıkılacağımı düşünmüyorum ama bi gün sıkılırsam boyayacağım renk fuşya olabilir.



Yurtta Gamze boyadı saçımı. Boydan bakalım diye koridordaki boy aynasına gittik, sesli sesli konuşuyoruz, fotoğraf çekiyoruz, birbirimize iltifat ediyoruz. Sesimize çıkan kızlar da geldi, kalabalık bi grup olduk, saçlarımızı konuşuyoruz, öyle kapı önü muhabbetinden sonra girebildik odaya. Koridordaki ışık sarı ışık olduğundan daha pembeye kaçan bi mor gibi görünmüş, bundan biraz daha mor gerçek hali. Hatta çok daha mor diyebilirim. Açık havada çekmeye vaktim olmadı, çektiğimde onu da paylaşırım.

Kısacası çook memnun kaldım. Bi de saçlarım oldukça uzamışken moru daha bi yakıştırdım kendime. Uzun bi süre mor kafa olacağım galiba :)


mes cheveux

16 yorum:

  1. çok çok beğendim açık havadaki halini de bekliyorum. çünkü bende çok çabuk sıkılıyorum saç rengimden ve istediğim tonu tutturamıyorum bi türlü :( belli mi olur belki bende yaparım bu rengi ama mutlaka koy açık havada çektiğini canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy nasıl mutlu oldum :) fotoğraflarda hiç tam göründüğü gibi olmuyo ama en belli olanını koyacağım çekince :)

      Sil
    2. canım hani saçının açık havada fotosunu çekecektin :)

      Sil
  2. Harika.kız çok süper iyi cesaret etmişsin ama süper olmuş güle güle kullan morlu kız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç konusunda çok cesaretliyimdir :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Cok guzel olmus saclarin. Bu arada boya ucuz ama aslinda kuaforlerin kullandigimi bir boya . Neva markasinin baska urunleri de cok guzel :-)
    Ve sunu eklemek isterim kuaforum sacini kolestonla filan boyama git kuafor malzemesi satan yern neva al onla boya market boyalarinin bi cogundan daha iyidir demisti :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle demen içimi nasıl rahatlattı bak. sadece rengine değil kalitesine de güvenebilirim o zaman duymak bile yetti :)
      teşekkür ederim :)

      Sil
  4. güzel bir seçim, bence fuşyada denemelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mordan sıkılır sıkılmaz fuşya deneyeceğim :)

      Sil
  5. wuhuuu cok çılgınca :) bende lise yıllarımda boyamıştım dedem beni kovalamıştı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))beni henüz kovalayan olmadı hatta annemler bayıldı dedemlere görünmedim daha :)

      Sil
  6. dün bende boyadım saçlarımı bu renge . nevacolor açık viyole rengi . saçım uzun olmamasına rağmen 2 kutu aldım üstleri kızıl tonlarında oldu . gün ışığında mor ama normalde siyah görünüyor . aslında güzel oldu ama bi kaç hafta sonra tekrar boyamalı mıyım yoka yıkadıkça rengi açılır mı ?

    YanıtlaSil
  7. bende dün boyadım saçımı bu renge . gün ışığında mor ama normalde ve fotoğraflarda siyah görünüyor . bi kaç hafta sonra yeniden boyamalı mıyım yoksa yıkadıkça rengi açılır mı ?

    YanıtlaSil
  8. bende saçımı boyamayı düşünüyorum sizin rzemin rengi neydi acaba açık mıydı saçlarınız nasıl tuttu anlatırmısınız?

    YanıtlaSil
  9. Bende kullandım nevacolor 6 defa boyamisimdir en az iki defa kırmızı diğerleri mor tabiki akıyor çok akıyor hemde ama şöyle biseyde var kızıl yapınca aktiginda bakir gibi renk kalıyor ama mor da hiç öyle olmuyor akincada kırmızı gibi bi renk kalıyor oda güzel duruyor mor rengi tavsiye ederim ne çok mor oluyor ne de belli olmaması gibi bi durum oluyor gayet güzel oluyor ben seviyorum

    YanıtlaSil