• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 24 Mart 2017 Cuma

    Mutfak Raf Düzenim! ♡

    Merhabaa!

    Hayırlı, huzurlu cumalar! 🌹 

    Haftanın son günü herkes için harika geçiyordur inşallah :)

    Bugünkü tatlı fikir mutfağımdan geliyor. Mutfak rafım! 

    Ikea'da her odaya, her ebatta raflar ve ayakları mevcut. Biz bu rafı başta minik balkonumuz için almıştık. Ama Çerkezköy o kadar rüzgarlı ki, günün her saatinde esiyor. Bazı saatlerde de çok da hafif olmayan şeyleri uçuracak kadar.. Bu rafın üstüne de hep ağır şeyler koymamız gerekecekti, istediğimiz her şeyi koyamayacaktık. Biz de mutfağı daha kullanışlı ve tatlı hale getirir düşüncesiyle mutfağa yerleştirmeye karar verdik.


    Peki raf takarız da ben öylece sade sade bırakır mıyım? :) Hemen elimde olan plastik yapılı dantelden rafın boyutuna göre kestim ve rafa silikonladım. Sonuç benim için harika oldu 


    Rafın üzerine sürekli kullandığım şekerlik, tuzluk- karabiberlik, sofra yağdanlıkları, aslında sütlük olan ama benim vazo olarak kullandığım kirazlı vazoda çiçek, tatlı termosum, bitki çayı demliği ve havlu kağıtlık koydum.

    Şekerlikler A101den, pembe tuzluk-karabiberlik takımı Karaca, yağdanlıklar Esse, pembe Termos Tantitoni, kirazlı sütlük ve havlu kağıtlık English Home, demliği her markette bulabilirsiniz. Üstteki saat Porland'ın Kaya ile Maya'sı.


    Rafın düzeni sürekli değişiyor tabi her yerin olduğu gibi. Son halinin böyle olması lazım :) Limonlu-tarçınlı su şişesi ve bir çiçek daha eklenmiş :)

    Bir dee Gamziğimin taa ben nişanlıyken emek emek işlediği çaylı kahveli çiçekli tatlı panolarım eklendi rafın üstündeki duvara. Çayı çok severim, kahveye bayılırım, çiçeklere aşığım :))

    Çiçek gibi bi gün olsun hepimize! 🌸🌺 Haftasonu planımızda bahardan faydalanalım, ılık havanın, içimizi ısıtan güneşin, hafif esintili denizin, tomurcukları açmaya başlamış ağaçların, çiçeklerin, baharın tadını çıkaralım! :)

    3 yorum: