21 Mart 2017 Salı

Sevgili Günlüğüm;

Merhabaaaaaaaaa! 😊

Açık, güneşli, gökyüzünün mavisini de gördüğümüz güzel günden merhaba :) 

Ara ara kapanıyo hava yine de ama bulutlar güneşe yer verince de evin içi apaydınlık, ışıl ışıl oluyor :) Ben yine anne evindeyim, eşimle bu taraflara yerleşebilmek için uğraşıyoruz, bir taraftan da vaktin kıymetini bilip keyifli şeyler yapıyoruz :)

En keyif aldığım şeylerden biri de blog yazmak  Ne yazarsam yazayım, fikirlerimin birileri tarafından okunması, birilerinin de benimle fikirlerini paylaşması, hatta bu sayede arkadaşlıklar kurmak, böyle tatlı bir ortamda fotoğraflı bir anı arşivi oluşturmak çok güzel değil mi  

İşte şu an yazdığım ortam  

Annemle birkaç haftadır annemin salonunu değiştiriyoruz, çok tatlı, huzurlu bir ortam oldu bizce  Beni en çok ilgilendiren tarafı da kahve içip fotoğraf çekmelik yeni bi ortam daha olması :)) 

Burada çay kahve içerek sohbet etmek bir yandan da caddedeki insanları izlemek, annemin o insanlar hakkında birçok şey biliyo olmasına şaşırmak :) çok keyifli.


Çeyizime bir hurç dantel verdiği gibi kendisinin de bir hayli danteli var annemin. Hala eski sandığında saklar, sandık kokar yeni çıkanlar. Hafif de sararmış olurlar :) Hepsi kendi eseri.. Ben daha ilkokuldayken örerdi emek emek kızımın çeyizi diye, o zamanlar bir şey anlamazdım tabii. Hatta bi süre sonra çoğu ergen gibi ben evlenmem yaa tribine girmiştim, anneme diyordum bu danteller hep sandıkta kalır diye :) Sonuç aşağıda görseldeki çerçevede :) 


Dün dünya mutluluk günüymüş, duydunuz mu bilmiyorum :) Kim belirlediyse, nedeni her neyse mutluluğu kutlamak ne kadar güzel değil mi :) Ben de bu bahaneyle güzel bi şeyler yapalım, güzel bi şeyler olsun demiştim ama akşam oluverdi yine :))

Akşam eşimle kardeşim gezmeye çıkmışlardı, normalde ya playstation oynamaya giderler ya da arkadaşlarıyla kafeye. Dün daha erken döndüklerinde şaşırmıştık, meğer bize gül alıp dönmüşler :)) Eşim bana, kardeşim anneme :) İşte! dedim özel bi şey oldu :)) ♡ 



Evlenince anne baba evi daha özel oluyor, her şey daha güzel geliyor, herkes böyle mi hissediyor bilmiyorum :) Kahve içmek, hatta kahveyi pişirirken köpüğüne daha özen göstermek (artık makineler var ama makinede yapmak da marifet istiyor bence, ben eskiden çok kişiye yapınca köpüğünü beceremezdim :) ), şu çiçek motifli demirden tepsi bile... Yılların tepsisi.. Hep çok güzel, çok özel gelmiştir ama şimdi daha bi seviyorum, daha çok kullanıyorum.



Benim çocukluğumdan, ilkokulumdan bir kare.. Okulumun kantini.. Baktığımda neler hissettiğimi anlatamam size, güneşli bi günde, neşeli bi müzik çalarken bisiklet sürerken, ılık rüzgarın yüzünü okşayarak esmesi gibi :) ♡ Bi gün ilkokul günlüğüm yazısı da yazayım istedim :)

Şimdi ilkokul arkadaşıma dedim, annelerle çıkalım diye, ilkokul taraflarına gideriz, hasret gideririz yine :) Ne kadar büyürsek büyüyelim, istediğimiz kadar olgunlaşalım, Allah uzun ömürler verirse yaşlı nine de olsak yine ilkokulumuzun önünden geçerken kıkır kıkır gülerek anarız o zamanları :)  


Huzurlu günler olsun hepimize! 

4 yorum:

  1. Siz diye değilde sen diye hitap etmek istiyorum senin açından da sorun olmazsa eğer... Neden böyle başladığımı yorum içinde anlatacağım... Yaklaşık 2,5 - 3 senedir seni takip ediyorum... Öncelikle yüreğin kişiliğin, yazıların , paylaşımların bana keyif veriyor kendimden birçok parça buluyorum... Yazılarını okumayı seviyorum hatta canım sıkılınca açar eski yazılarını okurum bir yazından muhahkkak etkilenir neşe bulurum.. Birkeresinde sana instagramdan sormuştum nasıl böyle pozitif olabiliyorsun diye... Bu yazındada ortak birşeyler buldum... Anne.. Bende annemle birşeyler yapmayı severdim özellikle senin yukarıda saydığın şeyleri ve annemde çeyiz yapmayı danteli örgüyü çok severdi... Ben 5 ay önce annemi kaybettim ve şimdi o saydığın şeylerin hiçbirini yapamıyorum... Büyük hayalleriminden bir taneside annemin benim evlendiğimi görmesi, anne evine gidip gelmekti.. Nasip olmadı, böyle olması gerekiyormuş ama birşey diyeyim mi sana bugün bu yazını okumak iyi hissettirdi bana.. Hayalini kurduğun ama gerçekleşmeyeceğini bildiğin şeylerin birileri tarafından yaşandığını bilmek görmek gerçekten mutluluk verici birşey... Rabbim seni, aileni, anne babanın olduğunu aileni tüm kötülüklerden kötü şeylerden korusun ve böyle değerli güzel anlarınızı çoğaltsın, yaşayamayanlar içinde bol bol yaşatsın size.. Sende böyle bol bol yaz buraya umut olsun güzellik getirsin günümüze, kendine çok iyi bak, sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim beni öyle güzel gördüğün için, yazdığın her kelime için. Öyle güzel yüreğin var ki yazdıklarını okuyunca ben kendimi eksik hissettim. Güzel annen öyle güzel bir evlat yetiştirmiş ki gözlerim dolu dolu okudum. Allah razı olsun ondan.. Allah herkesi farklı şeylerle sınıyor, hepimizin sabrını farklı şeylerle ölçüyor, inşallah sabrını da mükafatını da fazlasıyla verir sana da. Aklıma her geldiğinde duamdasın...

      Sil
  2. Bazı ortamlar insanlara huzur veriyor ve bunda dekorasyon çok önemli
    Sevgilerle ;)

    YanıtlaSil