• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 10 Aralık 2017 Pazar

    Çocukluğumun Kartpostalları ♡

    Merhabaaaa! ♡

    Bir önceki yazımda 2018 dilek listemi yazmıştım. Olmasını istediklerim ve yapmak istediklerimi. Böyle nostaljik bir liste yaparken de bayağı nostaljik anlar yaşadım :) 

    Çoğunuz ilkokul yıllarınızda yakın arkadaşlarınıza sağlık, mutluluk dilediğiniz yılbaşı kartları hazırlamışsınızdır, bunu yapanlar bu kartpostalları görünce benim neler hissettiğimi anlar :)

    Bir de yılbaşı çekilişleri vardı sınıfça ya da bazen yakın arkadaşlar arasında yaptığımız :) Her seferinde kim kime çıktı söylemeyecek diye kural koyup daha gün bitmeden herkesin kime çıktığını öğrendiğimiz çekilişler :)) Sonra heyecanla bir sürü hediye paketinin aynı anda açılması.. :) Ne kadar heyecanlı, ne kadar da tatlı günlerdi o günler.. :)

    Dün kırtasiye gezdim biraz bu kartlardan bulabilmek için ama istediğim gibi hiçbir yerde yoktu. Hep sevmediğim noel babalılar, geyikliler var olanlarda da. Eve gidince pinterestten istediğim gibi bulur çıktı alırım ben dedim :)) Oturdum bilgisayar başına pintereste 'yılbaşı kartı', 'kış kartpostal' gibi şeyler yazdım, pek tatlı manzaralar çıktı :) Birkaçını sizin için de buraya koyuyorum, görsele tıklayıp kaydedip çıktı alabilirsiniz. Ben bunları kalın kağıda çıktı alıp kestikten sonra simli olmasını istediğim yerlere önce ince bir şekilde uhu sürüp sonra üstüne sim döküp kurutacağım. İsterseniz direkt simli uhular da var ama onların simi yoğun olmadığından ben sim kullanacağım :)

    İşte kartpostalınız hazıır! ♡

    Şimdi el yapımı kartınızın arkasına güzel dileklerinizi yazın ve arkadaşlarınıza gönderin ♡

    İşte birkaç kartpostal sizin için ♡






    Bu karlı, kış görüntüleri kadar içinizi ısıtan, sıcacık bir gün olsun! ♡

    Mutlu pazarlar ! ♥

    11 yorum:

    1. Aa bunlardan bazılarını hatırlıyoruum. Çocukluğumda vardı.Birde üzeri simli olanlar olurdu.Bayramlarda çiçek buketleri ve koç resimleri olan kartpostallar sergilerde satılırdı.Ne güzel günlerdi.Nostalji oldu şimdilerde...

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evett o günleri düşününce içi ısınıyor insanın :)

        Sil
    2. Eskiden biriktirirdim ben

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Güzel bir koleksiyon :) benim sadece arkadaşlarımın verdiği arkası yazılılar kalmış geçmişten :)

        Sil
    3. Genç bir kızken biriktirirdim. Tatlı bir gelecekti. .. Şimdi her şeyin en hızlısı. ..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Maalesef nostalji oldu ama arada hala kart atmak güzel :)

        Sil
    4. Çok güzeller.Ne çok gönderirdik geçmişte bu kartpostallardan.Hey gidi heyy.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet saklayabildiklerim bile o kadar çok ki baktıkça mutlu olurum hala :)

        Sil
    5. Bu kartpostallardan hala vaar! Kendim de kartpostallaşmayı sevdiğim için her zaman gittiğim bir kartpostal dükkanında buna benzer kartları görüyordum. :) Ama yine de güzel şeyler hep eski zamanlarda var..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yaa çok şanslısın ben böylelerini bulamadım :) tabi eskiden çok daha kıymetliydi :)

        Sil