• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 24 Şubat 2018 Cumartesi

    Mim | Sinema ve Ben ♡

    Merhaba! 

    Hafta sonuna yakışır bir mimle geldim! 

    mavimelodi beni mimlemiş çok da iyi etmiş onun yazısını okurken çok eğlendim, sıra yazarak eğlenmede. 


    1. Sinemada ilk izlediğin film ? 


    Harry Potter. Çok sevmemin nedenleri arasında izlediğim ilk film olması da var :) İlk filmime kocaman ekranlı bir salon denk gelmişti şansıma. Bir de Harry Potter olunca büyülenmiştim hatırlıyorum. 

    2. Film en güzel .... 'de/da izlenir ?

    Bazı istisnalar hariç evde izlenir benim için. Ev rahatlığını ve huzurunu seviyorum. Eşimle mısırı patlatıp, içecekleri hazırlayıp, perdeleri, fonları tamamen kapatıp, battaniyeyi de dizlere çekip film izlemeye bayılıyorum. Bir de film bittikten sonra eve gitme derdi yok :))) Ama bazı filmlerin çıkmasını bekleyip çıktığı gün sinemada izlerim. Onun keyfi de başka oluyor. 

    3. Film izlerken olmazsa olmazın var mı ? Varsa neler ?

    Mutlaka atıştırmalık bir şeyler ve içecek. Ha bir de biri :)) Tek başıma hiç sinemaya gitmedim nedense :) 

    a. Tek başına mı kalabalık mı ?

    Tek başıma değil ama kalabalık da değil ya. En kalabalık ailemle olur :) 

    b. Mısır mı cips mi ?

    Kesinlikle mısır. Sinema = Mısır değil mi zaten :) 

    c. İki boyutlu mu üç boyutlu mu ?

    Üç boyutlu tabi ki.

    d. Avm sineması mı sokak sineması mı ?

    Sokak sineması. Gürültüden kargaşadan daha uzak geliyor. 

    e. Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi , yorumlarını okumak mı ?

    Fragmanını izlemek. Yorumlarını okurken bir şeyler öğrenip de film kazaya kurban gitmesin :)) Ama komedi filmlerinde falan yorum da okurum herkese de sorar öyle giderim güzelse. 

    Çok keyifle cevapladığım bir mimdi , yapanın ve mimleyenin aklına sağlık ♡ Ve tabiki bunu okuyan herkes mimlendiniz ♡ Eğer ki cevaplayan olursa ya da daha önce cevapladıysanız yoruma yazın ki ben de sizinkini okuyayım :)

    Mutlu günler, mutlu hafta sonları! ♡

    5 yorum:

    1. Harry Potter.. Ah kim bilir kaç kez izledim. Ama başlarda çok ön yargılı olduğum için vizyon zamanlarını kaçırdım. Kim bilir ne kadar güzeldir :) Ben de yapmıştım bu mimi tam olarak şuradan ulaşabilirsiniz:
      https://icimdebirfisilti.blogspot.com.tr/2018/01/mim-sinema-ve-ben.html

      Keyifle okudum. Sevgiler :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Evet ilk izlediğimden beri büyük hayranıyım :)) okuyacağımm :)

        Sil
    2. Çok güzel bir mim olmuş :D

      YanıtlaSil
    3. Harry Potter mı? Sinema bir bina olsa 1. katı harry potter olurdu,filmden anlıyorsunuz:)
      Ve bu da benim ilk mim yazımdı okumak isterseniz:
      https://gelbilgial.blogspot.com/2018/02/mim-1-benim-sinemam.html

      YanıtlaSil