• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 27 Şubat 2015 Cuma

    ❀ Dekupaj Kağıt Desenleri ❀

    Günaydııınnn ! Hayırlı, mutlu, huzurlu cumalar olsun inşallah ! Kağıtlar, kalemler, pembeli morlu, kırtasiyelik her şey heyecanlandırır, mutlu eder beni. Sadece bakmak bile kıpır kıpır yapıyorsa içimi bi de bu güzelliklerle uğraşıp, kesip biçip süsleyince nasıl mutlu oluyorum bi düşünün. Son zamanlarda yaptığım uğraşlarla ilgili çok güzel yorumlar ve sorular alıyorum.

    ❀ Kendi planlayıcını kendin yap 
    ❀ Mini takvim planlayıcı yapımı 
    ❀ Nişan keseleri yapımı/süsleme 

    Yapımlarını kolay olsa bile uzunca anlatıyorum ama en çok gelen soru kağıtlarını nereden aldığım. Ben Pinterestten görüp pinlediğim resimleri daha sonra kaydedip çıktısını alıyorum. Bu tasarımların hiç birisi bana ait değil. Sadece bazen üzerine yazı ya da minik şeyler ekliyorum, kendi kullandıklarıma. Baskısının kaliteli olduğunu bildiğiniz bi kırtasiyeden de çıkarttırmak kalıyor bunları kaydedince. Instagramdan bi arkadaşım, hobi mağazalarında yüksek fiyatlara bu kağıt ve kartonlardan gördüğünü söyleyip benim nereden aldığımı sordu. Fiyatını duyunca çok şaşırdım ve kendi pinlediklerimi buraya da eklemek istedim Pinterestten ulaşamayanlar için. Bunlar bedava paylaşılanlar, hepsi kaliteli olmayabiliyor. Çıktı almadan önce A4 boyutunda çözünürlüğünün nasıl olduğunu kontrol ederseniz kalitesiz olanları küçültüp de çıktı alabilirsiniz. 

    Bu tarz dekupaj modelleri yine paylaşacağım. Altta bu resimlere ulaştığım adresler var, dilerseniz onlara da bakabilirsiniz. Ayrıca çok bi sevdiğim Melodram da ara ara kendi tasarladığı etiketleri paylaşıyor bilginize.

    İşte bu postluk eklediklerim. Defter- kitaplarda, kavanozlarda, nişan-söz keselerinde... ne yapmak, nasıl kullanmak isterseniz, hayal gücünüze kalmış. 

















    friendlyscrap.blogspot.com.tr
    sommerhusliv.blogspot.comshowclarathestars.tumblr.comtimelordsandladies.tumblr.comhttps://305927716147259.offertabs.com/1180453?view=boards



    6 yorum:

    1. aaaa çok hoşlar artık bende yapabilirim senin yaptıklarından :))

      YanıtlaSil
    2. O tardis miiiiiiiii :D °_° ^_^

      YanıtlaSil
    3. Dekupaj yapmak icin bu fotolari hangi kagit cesidine cikti aliyorsnz? Pecete gbi katli bir kagit olmasi gerekmiyormu?

      YanıtlaSil