• Anasayfa
  • İnstagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • Bloglovin
  • Googleplus
  • Rengarenkatölye
  • 16 Kasım 2018 Cuma

    Ev Yapımı Mocha! ♥

    Merhaba! ♥

    Bir kahvesever hatta çok çok kahvesever olarak en sevdiğim kahve mocha. Çikolatasıyla alakalı muhtemelen ♡ Dışarıda içtiğimde ekstra çikolatalı isterim :)

    Bu kadar çok tükettiğim için de evde de yapıyorum uzun süredir. Çok basit çok pratik. Bence denemelisiniz ♡


    Eğer evinizde basit de olsa bir kahve makinası varsa sadece 1 dakikada mocha yapabilirsiniz. Ben evimde yaptığımda makinede cappuccino ya da katta yapıyorum, içine hazır çikolata sosu ekliyorum. Üstüne de dilerseniz krema. Ama kahve makinesiz bile oldukça pratik. Bugün annemlerde canım isteyince makinesiz ama şipşak yapıverdim :)


    Malzemeler: 

    🍫 Nescafe (Gold kullanırsanız daha enfes bir tat oluyor)
    🍫 Süt
    🍫 Su
    🍫 Şeker
    🍫 Hazır çikolata sosu (Ben a101den Kent marka alıyorum)

    Yapılışı:

    🍫 1 buçuk tatlı kaşığı nescafeye yarım su bardağı sıcak su ekleyin. 

    🍫 Yarım su bardağı kadar  ısıttığınız sütü üzerine ekleyin. 

    ⭐ Eğer dışarıda içtiğiniz gibi köpüklü bir mocha elde etmek isterseniz sütü ısıttıktan sonra blenderla köpürene kadar çekin ve nescafenin üstüne boşaltıp köpüklü kısmını bir kaşık yardımıyla bardağa sıyırın. Eğer köpürtecekseniz ısıttığınız cezveyi büyük seçin ki çırparken etrafa dökülmesin. Ben tadında çok çok fark olmadığı için hemen içmek istediğim zaman köpürtme kısmını atlıyorum :)

    🍫 Şekeri ve çikolata sosunu kendi damak zevkinize göre ilave edin. 

    🍫 Dilerseniz üzerine hazır krema ekleyip, kremanın üstünü çikolata sosu veya damla çikolatayla süsleyebilirsiniz.

    Mochanız hazır! 


    İşte bu kadar pratik. Nescafe yapar gibi. Afiyet olsun! 

    Mutlu günler! Mutlu hafta sonları olsun! ♥

    2 yorum: